Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rups

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Rups

    Een rups......maar wie kan mij zeggen welke?
    Was ongeveer 2 cm groot. en lagen met bosjes op de grond.







    graag beoordeling van de foto....
    Last edited by knofje3116; 30 maart 2007, 09:29. Reden: foto niet goed
    Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

  • #2
    Re: Rups

    Ik kan dit niet determineren; Misschien iemand anders?

    Over de foto: persoonlijk spreekt deze mij niet echt aan. Goeie poging zou ik zeggen, maar de rups komt iets te donker uit en is ook niet volledig scherp imo. Het zweeft als het ware over de achter (onder)grond

    Niet opgeven in elk geval...
    Pentax istDL, 18-55mm, tamron 70-300mm Macro 1:2, sigma 50mm f/2.8 MF macro 1:1

    Comment


    • #3
      Re: Rups

      Oorspronkelijk geplaatst door sevendust Bekijk bericht
      Ik kan dit niet determineren; Misschien iemand anders?

      Over de foto: persoonlijk spreekt deze mij niet echt aan. Goeie poging zou ik zeggen, maar de rups komt iets te donker uit en is ook niet volledig scherp imo. Het zweeft als het ware over de achter (onder)grond

      Niet opgeven in elk geval...

      Klopt ik ben het zelf ook met jou eens hoor....de achtergond is te zeer aanwezig maar hij lag op het mos
      ik zelf ook. en de kleur van de rups is iets lichter....
      en opgeven nee hoor!! Ik vindt het veel te leuk om te doen
      Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

      Comment


      • #4
        Re: Rups

        Ik vindt het veel te leuk om te doen[/QUOTE]

        De achtergrond is iets wat je gewoonlijk niet zelf onder controle hebt.Je kunt aan deze insecten toch niet vragen of ze eventjes op een mooie rustige achtergrond willen kruipen. Maar dat wil daarom nog niet zeggen dat de gehele foto slecht is. Deze rups is mooi scherp weergegeven.
        Blijven fotograferen is de boodschap.....zeker als je het zelf leuk vind om te doen.
        Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
        http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

        Comment

        Working...
        X