Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vraag m.b.t. winkel

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vraag m.b.t. winkel

    Heeft er al iemand ervaring met deze winkel? http://www.geheugenkaart.be/Nederlands/Begin.htm

    Ik zou er graag een SD kaart willen kopen van 128 Ram en deze zijn nog moeilijk te vinden in de winkels en hier kosten ze evenveel als een 64 Ram kaart in de Fnac.

    Let me know!

  • #2
    Ja Matt, ik heb daar reeds een kaart gekocht. Alles is snel en correct gebeurt. Kaart was thuis na twee dagen, daarna kaart betaalt met bankoverschrijving.
    fredje.

    Comment


    • #3
      Ik heb nog niets gekocht in deze winkel, maar ik heb toch al in vele topics kunnen lezen dat deze winkel een goede service verleent. Bij het overgrote deel van de mensen kwam de geheugenkaart of digicam al na 2-3 dagen aan. Je kan ook een search doen op 'geheugenkaart.be' (linksboven op de link search klikken en camera's en accessoires als forum selecteren) dan kom je veel te weten over geheugenkaart.be ...

      :: http://www.dpix.be ::

      Comment


      • #4
        Ik heb er een paar weken geleden een (goedkoop) CF kaartje van 128MB besteld en dat zat een paar dagen later in de bus..
        Ik ben hier op dit forum denk ik enkel positieve dingen over deze winkel tegengekomen.. correct me if I'm wrong..

        Comment


        • #5
          Vriendelijk bedankt voor de reacties!

          Groetjes!

          Comment


          • #6
            Ik heb mijn Camera gekocht bij deze winkel .. zeer goede service!!!

            greetz
            My Flickr

            Comment


            • #7
              Iedereen heeft er blijkbaar goeie ervaring mee behalve ik.
              IK heb die al een hoop mailtjes gestuurd maar die laten niks van zich horen.

              Groeten Rusty
              Ik haat vriendjespolitiek

              Comment


              • #8
                wAAROM NIET SAMEN BESTELLEN IN AUSTRALIE; vOLGENS MENSEN VAN DIGITAL LUKT DAT BEST EN ZIJN NA 2 à 3 DAGEN OOK TERPLEKKE; vRAAG HET MAAR AAN MIC? DIE HEEFT DAT AL GEDAAN;; iK WIL ER ME WEL MEE BEZIGHOUDEN? WANT OOK IK WIL EEN KAARTJE MEER ;

                Comment


                • #9
                  Jammer je bent net iets te laat heb gisteravond 2x een transcendcf van 256mb en een x-drive 2.Ik was anders wel kanidaat geweest.

                  Groeten Rusty
                  Ik haat vriendjespolitiek

                  Comment


                  • #10
                    zeker daar kopen, zeer goede winkel en bovendien goedkoper als bij pin (tot 128 toch) en kaarten worden ook sneller geleverd.

                    En karel: liefts niet roepen en dubbelposten
                    Godspeed You, Black Emperor!

                    Comment


                    • #11
                      ook ik heb niets dan lof voor deze winkel,goede prijs-service en correcte afhandeling.
                      Cf kaartje s'morgens besteld en volgend dag in bus zelfs voordat ik betaald had.Canon S45 heb ik daar gaan afhalen ,kreeg daar een 128mn cf card bij!
                      Dus volgens mij tip top in orde!

                      Comment


                      • #12
                        Alleen jammer dat Peter Van ackere hier hoog van de toren blaast dat hij een gp powerbank travelkit kan leveren voor 69euro met 2200mah batterijen bij en ze nie kan leveren omdat ze volgens mij gewoonweg niet bestaan.
                        Toen ik ze wilde bestellen kreeg ik direct een mailtje dat ze voor de moment niet leverbaar zijn en dat ik een mailtje zou krijgen zodra ze binnen waren.Dit mailtje dateert nu al van een paar weken geleden en ik hoor er niks meer van.Ik heb intussen al een 5tal mails gestuurd naar www.geheugenkaart.be maar hij doet zelfs de moeite niet om ze te beantwoorden.
                        Wie me niet gelooft mag me gerust mailen dan stuur ik je het mailtje dat ik van hem gekregen heb ,het is dan ook mijn enigste mailtje ooit ontvangen van hem.Mijn vertrouwen is sedertdien wel zoek daar.
                        Groeten Rusty
                        Ik haat vriendjespolitiek

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Rusty
                          Alleen jammer dat Peter Van ackere hier hoog van de toren blaast dat hij een gp powerbank travelkit kan leveren voor 69euro met 2200mah batterijen bij en ze nie kan leveren omdat ze volgens mij gewoonweg niet bestaan.
                          Toen ik ze wilde bestellen kreeg ik direct een mailtje dat ze voor de moment niet leverbaar zijn en dat ik een mailtje zou krijgen zodra ze binnen waren.Dit mailtje dateert nu al van een paar weken geleden en ik hoor er niks meer van.Ik heb intussen al een 5tal mails gestuurd naar www.geheugenkaart.be maar hij doet zelfs de moeite niet om ze te beantwoorden.
                          Wie me niet gelooft mag me gerust mailen dan stuur ik je het mailtje dat ik van hem gekregen heb ,het is dan ook mijn enigste mailtje ooit ontvangen van hem.Mijn vertrouwen is sedertdien wel zoek daar.
                          Groeten Rusty
                          Hallo Rusty,

                          Het kan zijn dan je een spamfilter gebruikt en onze emails voor spam aanziet. Op dit moment hebben we alleen de GP Powerbank met 220 voeding in huis. De GP Powerbanken met 220/110 hebben we besteld en dan maken we weer travelset, bestaande uit tas, powerbank, batterijen en caradapter.

                          Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                          Comment


                          • #14
                            Die spamfilter is niet ingesteld op mijn vtmmailadres en op mijn skynetadres ook niet dus ik denk niet dat het daar aanligt .Omdat ik eerst dacht dat het bij mij lag heb ik verschillende E-mailadressen gebruikt dus weet ik het ook nie meer nu.
                            Maar bestaan die sets nu of niet met 2200mah batterijen?
                            Ik zal zeker nog een keertje de gehele boel onderzoeken en de spamfilters controleren maar bij mijn weten zijn die niet ingesteld.

                            Toch nog vriendelijke groeten Rusty


                            Ik haat vriendjespolitiek

                            Comment


                            • #15
                              De 2200 mAh batterij van GP is geen AA-cel maar een C-cel, dus niet bruikbaar in camera's. De krachtigste AA is die van Sanyo nl. 2100 mAh.

                              Comment

                              Working...
                              X