Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Onze poes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Onze poes

    Hey juppekes

    Zondag eens geprobeerd onze poes te fotograferen mo da beest zat nooit stil

    Der zijn dan ook veel (lees: bijna allemaal ) fotokes direct naar de prullenbak gevlogen.

    Last edited by Mriya; 30 november 2007, 20:42.
    Bootjes

  • #2
    Re: Onze poes

    leuke opname, maar of het beestje zit te dichtbij, of je had de juiste camerainstelling niet, wat de algehele scherpte betreft.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Onze poes

      Mooi qua kleur en compo, maar erg wazig (lees: niet scherp op de juiste plaatsen)
      Canikon 40D - D200, D300

      Comment


      • #4
        Re: Onze poes

        'k Zou dit zeker nog eens opnieuw doen,verdienstelijke poging.Eigenlijk vind ik het wel iets hebben.
        'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

        Comment


        • #5
          Re: Onze poes

          Post de EXIF-gegevens eens. Ik vermoed dat hier een hoge ISO-waarde werd gebruikt.
          "Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
          Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
          Uit: Apocrief

          Comment


          • #6
            Re: Onze poes

            Oorspronkelijk geplaatst door Ballistic Bekijk bericht
            Post de EXIF-gegevens eens. Ik vermoed dat hier een hoge ISO-waarde werd gebruikt.
            hier mijne exif

            1/125 sec
            F 4.8
            iso 100

            het beestje zat wel redelijk dichtbij ong 4m
            Bootjes

            Comment


            • #7
              Re: Onze poes

              Je hebt hem waarschijnlijk genomen met de telelens, als je praat over 4 meter dan kan je deze dof wel verklaren. Scherpte zit op de ogen. Gezien de F4.8 kan dit wel kloppen. En dat er veel mislukt zijn kan wel kloppen met een telelens op 4 meter dan zit je al gouw op 300 mm voor een vol beeld zoals dit. Dat betekend ook dat je een te lage sluitersnelheid koos voor uit de hand te fotograferen.
              bijv. richtlijn 300 mm x1.6 cropfactor = 480 dus 1/480 sec. dan zit je knap goed om uit de hand te fotograferen.
              Mvg, drh

              "Waar doe ik het mee! met mijn 7D" Album Klik

              Comment


              • #8
                Re: Onze poes

                Oorspronkelijk geplaatst door drh Bekijk bericht
                Je hebt hem waarschijnlijk genomen met de telelens, als je praat over 4 meter dan kan je deze dof wel verklaren. Scherpte zit op de ogen. Gezien de F4.8 kan dit wel kloppen. En dat er veel mislukt zijn kan wel kloppen met een telelens op 4 meter dan zit je al gouw op 300 mm voor een vol beeld zoals dit. Dat betekend ook dat je een te lage sluitersnelheid koos voor uit de hand te fotograferen.
                bijv. richtlijn 300 mm x1.6 cropfactor = 480 dus 1/480 sec. dan zit je knap goed om uit de hand te fotograferen.
                Ik was in feite aan het proberen om de maan te fotograferen terwijl het nog volop dag was.

                Die fotokes zijn allemaal mislukt kreeg hem er niet scherp op

                En toen kwam de poes langs dus niets meer veranderd aan mijn instellingen
                Bootjes

                Comment

                Working...
                X