Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sigma 400mm (APO) (Telemacro)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sigma 400mm (APO) (Telemacro)

    Als ik het goed voor heb zijn er 3 verschillende modellen van deze lens.

    Sigma 400 mm
    Sigma 400 mm APO
    Sigma 400 mm APO Telemacro

    De eerste zou te mijden zijn wegens niet goed genoeg, de laatste een aanrader (prijs/kwaliteit).

    Maar hoe zit het met de middelste ?
    Heeft iemand die ? Is die goed ?

    PS : Search functie heeft me nieveel meer opgeleverd dan 'als je kan kiezen neem dan de APO telemacro'.

    PPS : na nog wat meer opzoeken merk ik dat het verschill tussen II en III een filter diameter van 72 respectievelijk 77mm is.
    Verder was de korste scherpstelafstand 4m met VII.


    Thanks,
    Greg
    Last edited by Grf; 28 maart 2007, 13:31.
    As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison
    like.no.other

  • #2
    Re: Sigma 400mm (APO) (Telemacro)

    En even bijkomend vraagje, moeten we maar 1 topic starten :

    Hoe kan het dat een400 AF APO niet op digitale body's van Nikon past, alleen op manuele ? Indien het nu MF moest zijn, wegens de lichtmeting, maar AF ?

    thx

    Comment


    • #3
      Re: Sigma 400mm (APO) (Telemacro)

      Jouw vraag wordt hier ook behandelt : http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=147938

      Comment


      • #4
        Re: Sigma 400mm (APO) (Telemacro)

        Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk bericht
        Jouw vraag wordt hier ook behandelt : http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=147938
        Thanks dat was eentje die ik nog niet gevonden had.

        G
        As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison
        like.no.other

        Comment


        • #5
          Re: Sigma 400mm (APO) (Telemacro)

          Zie ook hier:
          I have the Sigma 70-300mm APO DG Macro (brand new). I shoot almost exclusively at 300mm and 5.6, 6.3, 7.1. As I said in another post, I get some puzzling results quite frequently. I have been using a tripod for the last 2 weeks exclusively and I have almost eliminated camera shake problems...

          Comment

          Working...
          X