Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotograaf geboortekaartje gezocht Z-W-VL!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotograaf geboortekaartje gezocht Z-W-VL!

    Wij verwachten eind deze lente een baby'tje en nu ben ik al een tijdje op zoek naar een fotograaf die niet in het standaard hokje blijft rondhikken en ook met fotobewerking overweg kan, ik wil niet de zoveelste met de klassieke babypose op de foto zijn, t'moet wat bijzonders worden ... Misschien kan hier iemand mij adviseren?

    Ik heb zelf wel enkele idee'tjes maar de uitvoerder vinden die het kan waarmaken blijkt niet zo eenvoudig te zijn ...

    Ondertussen al ervaring met De Fotohoek (viel mij erg tegen), gaan kijken in Harelbeke aan de lichten (klassiek-saai), in Wevelgem FlashBack (wil dat ik zelf ontwerp maak maar beschik niet over het materiaal om dit te doen en bovendien waarom betaal ik hun dan voor hun creativiteit als ik t'zelf moet doen?), ...
    Last edited by Sonjabelgium; 28 maart 2007, 12:34. Reden: toevoeging en edit typo's
    Webstek in opbouw

  • #2
    Re: Fotograaf geboortekaartje gezocht Z-W-VL!

    Misschien kan je al een paar ideetjes toelichten om te zien of het een haalbare kaart is? Uit welke regio ben je?
    Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.

    Comment


    • #3
      Re: Fotograaf geboortekaartje gezocht Z-W-VL!

      Oorspronkelijk geplaatst door vicberger Bekijk bericht
      Misschien kan je al een paar ideetjes toelichten om te zien of het een haalbare kaart is? Uit welke regio ben je?
      Ik ben van het Kortrijkse.

      Het beeld die ik in mijn hoofd heb is een montage op een donkere achtergrond van buik (bij kaarslicht voor de warme sfeer) die net in beeld komt "vallen" zeg maar, een echo-profieltje van de baby in urtero (dus videobeeld zou gewonnen moeten worden) en als laatste de boreling gefotografeerd op een rood hartkussen in buikhouding (kontje omhoog) ...
      Webstek in opbouw

      Comment


      • #4
        Re: Fotograaf geboortekaartje gezocht Z-W-VL!

        Hallo,

        ik ben van Beveren-Leie en maak af en toe originele geboortekaartjes. Best mail je mij voor meer info en dan stuur ik je enkele voorbeelden. info@debbiedebrauwer.be
        mvg,
        Debbie

        Comment


        • #5
          Re: Fotograaf geboortekaartje gezocht Z-W-VL!

          Ik heb U een emailtje gestuurd
          Webstek in opbouw

          Comment

          Working...
          X