Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

urban.ddfotografie.be

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • urban.ddfotografie.be

    Gisteren een landhuis van een, eertijds, belangrijke baron bezocht.
    Wie van urban exploration kan genieten, kan doorklikken om mijn blog te bezoeken met alle foto's.

    Bedankt voor het bezoek enne.... vergeet niet van je mening op de foto's te geven bij je bezoek, als je wil tenminste

    Groetjes DD
    Fronstages

  • #2
    Re: urban.ddfotografie.be

    Ik ben even op je site wezen kijken en dat is de moeite waard.
    Mooi de "oude kleuren" die passend zijn voor dit soort platen, zelf zou ik het album wat meer "inkrinmpen" omdat er nu wat veel van hetzelfde te zien is. Maar dat is natuurlijk je persoonlijke keuze.
    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

    Comment


    • #3
      Re: urban.ddfotografie.be

      Om te beginnen: mooie site! Mooie foto als hoofd-banner. Ligt het nu aan mij of is UE vooral in Belgie te doen want hier in NL als een gebouw een beetje oud is gaat het meteen plat... Kan ook zijn dat ik meer mijn ogen moet open doen
      Oh, ik denk dat deze foto in een ander topic moet staan zoals bijv. foto-discussie.

      Maar nu wbt je foto het is een mooie plaat, twijfel wel aan de gebruikte sepia kleur. Misschien kan je de muren in ieder geval recht zetten.
      Groetjes, Damiaan.
      Photoshop Articles + Albus Webdesign ... proud owner of a Olympus OM-D EM-5

      Comment


      • #4
        Re: urban.ddfotografie.be

        Damiaan, ik heb zelf met mijn maatje toch ook al enkele locaties in Ned.Limburg bezocht.
        Maar je hebt wel een punt dat er in België meer te vinden is en dat men in Nederland vlugger tot sloop overgaat, de meeste door ons bezochte locaties in Nederland zijn inmiddels plat en in België staan ze nog.
        Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
        Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

        Comment


        • #5
          Re: urban.ddfotografie.be

          In België moeten ze er eerst een paar jaar over babbelen wat ze er gaan mee doen, laten ze dat dan nog een paar jaar rusten en dan gaan ze de bodemverontreiniging eens nader bekijken. Meestal zijn die gronden danig vervuild dat er dan onenigheid ontstaat wie de sanering gaat betalen.
          Na terug enkele jaren wordt het meestal verkocht en kan de mallemolen opnieuw beginnen
          Dit is wel een goede zaak voor urban explorers :-)

          Bedankt om de updates te volgen.
          Groetjes DD
          Fronstages

          Comment


          • #6
            Re: urban.ddfotografie.be

            Oorspronkelijk geplaatst door DD Bekijk bericht
            In België moeten ze er eerst een paar jaar over babbelen wat ze er gaan mee doen, laten ze dat dan nog een paar jaar rusten en dan gaan ze de bodemverontreiniging eens nader bekijken. Meestal zijn die gronden danig vervuild dat er dan onenigheid ontstaat wie de sanering gaat betalen.
            Na terug enkele jaren wordt het meestal verkocht en kan de mallemolen opnieuw beginnen
            Dit is wel een goede zaak voor urban explorers :-)

            Bedankt om de updates te volgen.
            Misschien dat ik daarom België zo fantastisch vind In NL blijft er weinig wat oud is staan.
            Groetjes, Damiaan.
            Photoshop Articles + Albus Webdesign ... proud owner of a Olympus OM-D EM-5

            Comment


            • #7
              Re: urban.ddfotografie.be

              en nog twee updates, de eerste locatie was doordat een model had afgezegd en ik reeds ter plaatse was. De tweede locatie zijn ze momenteel aan het opruimen



              Groetjes DD
              Fronstages

              Comment

              Working...
              X