Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

negatief 6 x 9

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • negatief 6 x 9

    goeiedag, wie kan mij helpen, ik heb een kennis, een al wat oudere persoon, die een drietal negatieven heeft van foto's gemaakt aanvang jaren 1950, afmetingen 6 x 9; deze persoon is op zoek naar een manier of naar een fabrikant of dealer die deze negatieven kan ontwikkelen en/of afdrukken,is hiervoor het merk of koopjaar van het toestel nodig, dit kan nagevraagd worden, dank bij voorbaat, groeten, Marksken

  • #2
    Re: negatief 6 x 9

    Oorspronkelijk geplaatst door Marksken Bekijk bericht
    goeiedag, wie kan mij helpen, ik heb een kennis, een al wat oudere persoon, die een drietal negatieven heeft van foto's gemaakt aanvang jaren 1950, afmetingen 6 x 9; deze persoon is op zoek naar een manier of naar een fabrikant of dealer die deze negatieven kan ontwikkelen en/of afdrukken,is hiervoor het merk of koopjaar van het toestel nodig, dit kan nagevraagd worden, dank bij voorbaat, groeten, Marksken
    Indien je wil kan ik ze wel inscannen.

    Stefan.

    Comment


    • #3
      Re: negatief 6 x 9

      Hallo,

      Normaal kan elke fotozaak je hier wel mee verder helpen.
      Ik laat geregeld 120 film (6x7) ontwikkelen.

      groeten,

      Patrick

      Comment


      • #4
        Re: negatief 6 x 9

        Elk vaklabo gaat deze behandelen.

        Milo Profilab in Kontich is een van de beste labo's in België.

        Let op voor 5 frank zit je nooit op de eerste rij hé, dus de geboden kwalitiet heeft zijn prijs.


        MVG, Jeff
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

        Comment


        • #5
          Re: negatief 6 x 9

          ik vermoed dat de negatieven al ontwikkeld zijn,
          maar enkel dienen afgedrukt? in dat geval: hoogwaardig
          inscannen en in een goed vaklabo laten afdrukken!

          mm
          ∏__|_ ∏__|_
          "no rules, great shots"
          Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

          Comment


          • #6
            Re: negatief 6 x 9

            Topic verplaatst naar een meer passend forumonderdeel.
            Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
            --------

            Comment


            • #7
              Re: negatief 6 x 9

              Foto Schelfhout in Antwerpen doet dit ook, zelfs tot hoogwaardige scans.

              Comment


              • #8
                Re: negatief 6 x 9

                Als ik de "ontwikkelde negatieven" in mijn bezit kan krijgen zal ik ervoor zorgen dat deze worden afgedrukt.
                Je mag de afmetingen zelf kiezen, max wel A4 formaat, dat is de grootte van een gewoon blad papier.

                Prijs: te verwaarlozen.

                Anders een keer navraag doen of er in uw buurt geen fotoclub is die nog analoog werkt. Zij kunnen deze ook afdrukken en als ik me goed kan herinneren is de prijs van een A4 formaat ongeveer, iets meer of minder : 1 euro.

                Stuur me anders een mail met uw gsm of telefoonnummer, neem ik kontakt op met je om verdere afspraken aangaande te regelen.
                Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!!
                Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.

                BD0460BE

                Comment

                Working...
                X