Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

zoek flitssysteem v pasfoto's

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • zoek flitssysteem v pasfoto's

    Ik ben op zoek naar een zo kleine compact(lichtgewicht) mogelijke studioflits die alleen gebruikt zal worden om pasfoto's te maken + nog een zo klein mogelijk flitsje voor de achtergrond.
    Kent er iemand een merk of verdeler die dit heeft?
    hartelijk dank.

  • #2
    up

    Comment


    • #3
      Roffes,

      Ik denk dat je vraagstelling niet echt duidelijk is. Zoals ik het begrijp is het ofwel een flits voor 'op' het toestel, ofwel die joekels van bakken, maar dan zo klein mogelijk.

      Probeer suske eens te mailen, daar heb ik pas een posting van gezien ergens waar hij sprak over een zelfgemaakte softbox. Ik zou daar zelf ook wel meer van willen weten.

      Of misschien eens langsgaan bij een fotograaf in de buurt die zo'n systeem heeft en fabrikanten/leveranciers kent ?
      ToM.___ //Fuji s602.
      www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
      It goes to 11 you know? 1 louder.

      Comment


      • #4
        Originally posted by roffles
        Ik ben op zoek naar een zo kleine compact(lichtgewicht) mogelijke studioflits die alleen gebruikt zal worden om pasfoto's te maken + nog een zo klein mogelijk flitsje voor de achtergrond.
        Kent er iemand een merk of verdeler die dit heeft?
        hartelijk dank.

        Ik heb juist alle studioflitsers verkocht omdat ik op digitaal volledig ben overgegaan. o.a. Hedler (die gebruik ik nu) heeft heel fraaie halogeenlampen, ook met softboxen. Als je goede digitaal heb, gewoon op kunstlicht instellen, werkt prima.
        Groetjes
        John

        Comment


        • #5
          ik heb nog eenpaar studio flitser`s met stativen en lampen 2 stuks
          nog bijna nieuw als je interse heb mail me
          info@fotokijken.nl

          Comment


          • #6
            Nee het is geen flits voor op de camera. Deze Flits zal op een draaibare (wegklapbare) "boom" staan die tegen een muur vast gemaakt is .Omdat deze "boom" wel een lengte heeft zoek ik een zo licht mogelijke flits. Die zonder softbox naar het plafond zal flitsen. En ook een flits om de achtergrond te verlichten (bv bevestigbaar op het krukje waar de persoon zal zitten.

            Zo gebruik ik zo weinig mogelijk plaats omdat ik dan geen lompe statieven moet gebruiken

            Comment


            • #7
              Originally posted by roffles
              Nee het is geen flits voor op de camera. Deze Flits zal op een draaibare (wegklapbare) "boom" staan die tegen een muur vast gemaakt is .Omdat deze "boom" wel een lengte heeft zoek ik een zo licht mogelijke flits. Die zonder softbox naar het plafond zal flitsen. En ook een flits om de achtergrond te verlichten (bv bevestigbaar op het krukje waar de persoon zal zitten.

              Zo gebruik ik zo weinig mogelijk plaats omdat ik dan geen lompe statieven moet gebruiken
              Één flitser met softbox (b.v. aan plafont) is meer dan voldoende op pasfoto te maken, mits muren en plafont wit zijn, werkt ook met halogeen met softbox.

              Comment

              Working...
              X