Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

AGV-SD the day after ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • AGV-SD the day after ...

    Allen,
    gisteren ben ik erin geslaagd om jawel, ongelooflijk, 14 foto's te nemen. Ik dacht, verduveld, ik heb die ergens laten liggen, en dus, vandaag, ja, vandaag ben ik opnieuw naar Deirremonne getrokken.
    Op het stadhuis binnen geweest en nogmaals de mensen van de toeristische dienst bedankt voor de medewerking...
    Bij de nonnekes was het weer effen afbijten ...
    Maar, wat ik allemaal gevonden heb ... Ja ook de zon en weest gerust vandaag had ik meer dan 14 fotokes... Ik moest ook niet op de klein sloeberkes passen hé ...
    Een overzicht:




    ps. dat is aan het sas gefotografeerd, die lekkende buis ...



    Gebouw links is klooster Zwartzusters en echts oude vismijn ...

    Nu formeler. De dienst vraagt of we eventueel niet bereid zijn te vinden om opnieuw een CD te maken zoals de vorige keer. Ze zouden het heel fijn vinden. Ik stel voren dat te doen op vrijwillige medewerkingsbasis. Je weet wel, mijn lijfspreuk .. Een neen heb ik al, een ja kan ik nog wel krijgen van jullie ...
    Dergelijke dingetjes zijn altijd heel welkom en het opent deuren naar de toekomst. Laat ons dat indachtig zijn. Meer info volgt nog wel ...
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

  • #2
    Re: AGV-SD the day after ...

    Dan heb ik gisteren toch 6 foto's meer genomen dan jij
    Ik zal dus ook eens moeten terug gaan vrees ik

    Bedankt, Purlut voor de uitstekende organizatie van de shoot en we houden er nog een boek aan over met de geschiedenis van Dendermonde
    mvg,
    Ludo V.

    Comment


    • #3
      Re: AGV-SD the day after ...

      Op mij kan je rekenen voor de CD, Wim, laat maar weten hoe je dat gaat organizeren!

      En nog een dikke merci voor al het voorbereidende werk
      BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

      Comment


      • #4
        Re: AGV-SD the day after ...

        Ik dacht zo bij mezelf :" het had beter vandaag geweest". Maar op het weer na was het toch weer eens een onvergetelijke dag. Proficiat nogmaals voor de schitterende organisatie. Mijn vrouw en ik wisten niet dat Dendermonde, alhoewel zo dicht bij ons, zo mooi was. We komen beslist terug naar deze stad. Die van Aalst hebben ongelijk om zo minachtend over deze stad te denken. Ze mogen er zeker nog een puntje aan zuigen.

        Groetjes,
        Frieda en Pol.
        Leeft en LAAT LEVEN !

        Comment


        • #5
          Re: AGV-SD the day after ...

          Ben gisteren ook terug geweest en met het zonneke.

          Moet ze nog downloaden op m'n pc.


          Wat betreft die CD, volledige medewerking.
          Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!!
          Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.

          BD0460BE

          Comment


          • #6
            Re: AGV-SD the day after ...

            Ik vond het al zo raar...... de zon.
            En ik dacht ook eerst nog vogels in de lucht te zien . waarschijnlijk toch iets anders. te lang naar foto één gekeken.
            Grt,
            Hexagon

            Comment


            • #7
              Re: AGV-SD the day after ...

              Allee Bachus1909
              En ons niet gezien ? Ge kont er echt niet neffen zien.
              2 ouw pekes met ne rugzak tot op hun hielen, met daarvoor ne muilezel (uitspraak echtgenote van zimbru) die de boel kon dragen
              alle, eergister 14 fotokes en gistern 216 en ik moet nog effen naar die zwartzusterkes gaan...
              Bij deze een algemene oproep om sleutels, trefwoorden voor de CD voor te stellen. Liever eits waar iedereen zich in weer vindt, dan een reeks woorden waar het geen weg mee kunnen.
              Voor mij heb ik voldoende met

              1) ZwartZuster-klooster
              2) Natuurgebieden
              3) flora-fauna

              Wie vraagt meer ?
              https://www.fotospotter.be
              Je suis content d’être heureux

              Comment


              • #8
                Re: AGV-SD the day after ...

                Toch leuke foto's en terrecht dat je dag erna terug ging toen was de zon tenminste van de partij
                Groeten,
                Leentje

                Comment

                Working...
                X