Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Excuses

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Excuses

    Doordat ik te snel was met het publiceren van de cursus, zijn er een aantal vervelende foutjes blijven in staan. In het weekend zal ik hier weinig tijd voor hebben, maar ik beloof plechtig maandag een gecorrigeerde versie van deel I en II op de site te zetten. En gezien de reacties maak ik haast met het afwerken van deel III.

    Prettig weekend, iedereen.
    Fullator
    Fotostudio Candela Zone
    website: http://www.chronax.be
    website: http://www.marquisemodels.eu

  • #2
    Re: Excuses

    Bedankt voor de update
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #3
      Re: Excuses

      Oorspronkelijk geplaatst door Fullator Bekijk bericht
      En gezien de reacties maak ik haast met het afwerken van deel III.
      Alvast bedankt voor de geleverde delen.

      Neem gerust je tijd voor de volgende delen hoor - sommige zaken (zoals jou handleidingen) zijn de moeite om eventjes geduld te oefenen.

      Comment


      • #4
        Re: Excuses

        Dank je wel Leon, dat je hier zowieso tijd voor vrijmaakt!!

        Als de bestanden gecorrigeerd zijn, zal ik even kijken waar de verschillen in zitten, want dan kan ik even kijken welke pagina nummers ik eventjes opnieuw zal moeten uitprinten.

        Nogmaals, ik vind het écht top dat je dit met ons wilt delen!

        Alhoewel ik bijna niet kan wachten op de vervolgdelen..... inderdaad, neem gewoon de tijd..... Geduld is wat dat betreft voor óns forummers een schone zaak (alhoewel dat soms wel lastig is )

        Met vriendelijke groet,

        Ronald
        Nikon D7000 + MB-D11, Nikon D80 + MB-D80, Nikon 24-70 F2.8, Tokina 11-16 F2.8, Nikon AF-S 18-70 F/3.5-4.5 , Nikon AF-D 50 F/1.8, Nikon AF-S 70-300VR, Nikon AF-S 300 F4 IF-ED

        Comment

        Working...
        X