Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

waterdichte camera

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • waterdichte camera

    ik heb daarstraks in de krant iets gelezen over een spatwaterdichte digitale camera van Olympus (een mju 40 of zoiets) het is een 3 mp en zou tussen de 400 en 500 euro kosten.

    het is een leuk weetje, maar of je er nu echt iets aan hebt aan een spatwaterdichte camera ? het kan alleen maar een verbetering zijn, nadelen zullen er wel niet aan zijn (mss prijs).
    site[/URL]

  • #2
    Originally posted by bramluyckx
    ik heb daarstraks in de krant iets gelezen over een spatwaterdichte digitale camera van Olympus (een mju 40 of zoiets) het is een 3 mp en zou tussen de 400 en 500 euro kosten.

    het is een leuk weetje, maar of je er nu echt iets aan hebt aan een spatwaterdichte camera ? het kan alleen maar een verbetering zijn, nadelen zullen er wel niet aan zijn (mss prijs).
    das vooral interessant om foto's te nemen van bijvoorbeeld spelende kinferen in het zwembad....of op het strand (tegen het zand)...

    duiken kan je er niet mee !

    Stef

    Comment


    • #3
      Hallo bramluyckx,

      Dan had je de shootingday in Maastricht moeten zien: keukenhanddoeken over camera's, assistenten met paraplu's, elk schuilhokje opzoeken, ...
      Kortom; spatwaterdicht kan in ons klimaat vaak van pas komen .
      En de mju-reeks is inderdaad de nieuwe compactreeks van Olympus ...

      Jaja

      Originally posted by bramluyckx
      ik heb daarstraks in de krant iets gelezen over een spatwaterdichte digitale camera van Olympus (een mju 40 of zoiets) het is een 3 mp en zou tussen de 400 en 500 euro kosten.

      het is een leuk weetje, maar of je er nu echt iets aan hebt aan een spatwaterdichte camera ? het kan alleen maar een verbetering zijn, nadelen zullen er wel niet aan zijn (mss prijs).
      Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
      Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

      Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

      Comment

      Working...
      X