Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

eerste poging showcase

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • eerste poging showcase

    Ik ben nog een leek en weet niet of deze showcase waardig zijn,maar wouw het toch maar eens proberen
    Onze lieve Goofy wordt heel graag gefotografeerd maar geeft heel donkere oogjes..Zijn onder de coupel getrokken,zonder statief en extra belichting.




  • #2
    Re: eerste poging showcase

    Helemaal niet slecht, maar spijtig dat de ogen toch wat donker zijn en te weinig detal laten zien.

    de kader is absoluut niet mijn ding, maar dat is persoonlijk

    Comment


    • #3
      Re: eerste poging showcase

      Zeker niet slecht, maar een invulflitsje zou welkom zijn .
      beeldbank www.arterra.be
      persoonlijke site www.wildeyes.be
      Before You Attempt To Beat The Odds. Be Sure You Could Survive The Odds Beating You.

      Comment


      • #4
        Re: eerste poging showcase

        Het wit zit behoorlijk goed, de opgen dus niet echt. Ik zou gaan spotmeten op de ogen.
        Anders zeer behoorlijke plaatjes toch
        fotosite

        Comment


        • #5
          Re: eerste poging showcase

          Het is een zeer mooi beestje, en ook best een mooie foto;
          Met een beetje PS werk kan je er meer uithalen !
          Ik heb me even de vrijheid gepermiteerd maar indien je dit niet graag hebt gaat het beeld per kerende weer weg.

          Dit is mijn visie op je troetel.




          MVG, Jeff
          Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

          Comment


          • #6
            Re: eerste poging showcase

            Ik vind dit een geslaagde opname.

            Comment


            • #7
              Re: eerste poging showcase