Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

eerste poging showcase

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • eerste poging showcase

    Ik ben nog een leek en weet niet of deze showcase waardig zijn,maar wouw het toch maar eens proberen
    Onze lieve Goofy wordt heel graag gefotografeerd maar geeft heel donkere oogjes..Zijn onder de coupel getrokken,zonder statief en extra belichting.




  • #2
    Re: eerste poging showcase

    Helemaal niet slecht, maar spijtig dat de ogen toch wat donker zijn en te weinig detal laten zien.

    de kader is absoluut niet mijn ding, maar dat is persoonlijk

    Comment


    • #3
      Re: eerste poging showcase

      Zeker niet slecht, maar een invulflitsje zou welkom zijn .
      beeldbank www.arterra.be
      persoonlijke site www.wildeyes.be
      Before You Attempt To Beat The Odds. Be Sure You Could Survive The Odds Beating You.

      Comment


      • #4
        Re: eerste poging showcase

        Het wit zit behoorlijk goed, de opgen dus niet echt. Ik zou gaan spotmeten op de ogen.
        Anders zeer behoorlijke plaatjes toch
        fotosite

        Comment


        • #5
          Re: eerste poging showcase

          Het is een zeer mooi beestje, en ook best een mooie foto;
          Met een beetje PS werk kan je er meer uithalen !
          Ik heb me even de vrijheid gepermiteerd maar indien je dit niet graag hebt gaat het beeld per kerende weer weg.

          Dit is mijn visie op je troetel.




          MVG, Jeff
          Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

          Comment


          • #6
            Re: eerste poging showcase

            Ik vind dit een geslaagde opname.

            Comment


            • #7
              Re: eerste poging showcase

              Zeker geslaagde opname.
              'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

              Comment


              • #8
                Re: eerste poging showcase

                Alvast bedankt iedereen!Ik probeer het zeker eens opniew met invuflits of spotmeting!
                Digipics;mag ik es vragen hoe je die pinkelingskes in de ogen gekregen hebt?Ik ben echt nog niet goed mee met het nabewerken het wordt tijd dat me eens een boek aanschaf over fotoshoppen..
                MVG Chica

                Comment


                • #9
                  Re: eerste poging showcase

                  Mooi fotomodel !!! Mooie plaatjes... !!! Alleen een beetje jammer dat bij de eerste foto er de pootjes niet volledig opstaan. Maar het lieve snoetje maakt veel goed zenne
                  Katten zijn altijd fotogeniek.
                  Ze doen nooit idioot als ze een lens zien...
                  -Gladys Taber-

                  Comment


                  • #10
                    Re: eerste poging showcase

                    Die cavaliers zijn heel lieve hondjes die altijd mooi staan op foto´s (heb er ook eentje gehad).
                    Mijn voorkeur gaat uit naar de 1ste foto, zo lief zeg
                    Misschien moet je eens een paar foto´s maken zonder dat lelijke blauwe pull-overke want deze hondjes hebben zo een mooie vacht dat het wegstoppen ervan een doodzonde is
                    BD0723BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: eerste poging showcase

                      Oorspronkelijk geplaatst door chica Bekijk bericht
                      Alvast bedankt iedereen!Ik probeer het zeker eens opniew met invuflits of spotmeting!
                      Digipics;mag ik es vragen hoe je die pinkelingskes in de ogen gekregen hebt?Ik ben echt nog niet goed mee met het nabewerken het wordt tijd dat me eens een boek aanschaf over fotoshoppen..
                      MVG Chica


                      Gewoon ingeplaats met het penseel, best even het beeld vergroten zodat je de plaats kan zien waar er nog ietsjes licht in de ogen zit, en daar op die plaats met een zacht penseel in photoshop een keer klikken.

                      MVG, Jeff
                      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

                      Comment


                      • #12
                        Re: eerste poging showcase

                        Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
                        Het is een zeer mooi beestje, en ook best een mooie foto;
                        Met een beetje PS werk kan je er meer uithalen !
                        Ik heb me even de vrijheid gepermiteerd maar indien je dit niet graag hebt gaat het beeld per kerende weer weg.

                        Dit is mijn visie op je troetel.




                        MVG, Jeff
                        ja hoor, zo ist een mooie.
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                        Comment


                        • #13
                          Re: eerste poging showcase

                          Ik heb er ook zonder jasje,die post ik later nog wel eens
                          Digipics357,bedankt hoor!Zal het zeker es proberen!Nog een vraagske ;wat heb je met de kleuren gedaan?Sorry hoor,maar wat voor jullie misschien heel simpel is,is voor mij echt niet gemakkelijk
                          thnx

                          Comment

                          Working...
                          X