Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Parlementaire vraag

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Parlementaire vraag

    In profiel staat er zoiets als -ICQ-nummer, leg deze idioot dat eens uit
    Of moet ik eerst naar Dendermonde voor zo een nummerke eu daar ben ik al geweest, dus dat zal het dan niet zijn he.
    Last edited by sloefke; 20 maart 2007, 19:56.
    gr, eb

  • #2
    Re: Parlemetaire vraag

    ICQ is een messaging applicatie zoals MSN messenger, Yahoo Messenger, AIM, Skype, ... Als je je registreert dan krijg je een uniek nummer dat je daar kan ingeven zodat andere ICQ gebruikers je meteen kunnen vinden.
    Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.

    Comment


    • #3
      Re: Parlementaire vraag

      ICQ is een chatprogramma als MSN, maar dan net weer wat anders... Werd vroeger meer gebruikt, tegenwoordig zijn de meesten overgestapt naar MSN...
      ____________
      Everything has its beauty, not everybody sees it [Confucius]
      Website | Instagram

      Comment


      • #4
        Re: Parlementaire vraag

        Oorspronkelijk geplaatst door vicberger Bekijk bericht
        ICQ is een messaging applicatie zoals MSN messenger, Yahoo Messenger, AIM, Skype, ... Als je je registreert dan krijg je een uniek nummer dat je daar kan ingeven zodat andere ICQ gebruikers je meteen kunnen vinden.
        Dank U
        Last edited by sloefke; 20 maart 2007, 20:41.
        gr, eb

        Comment


        • #5
          Re: Parlementaire vraag

          ICQ betekent eigenlijk ook iets, namelijk 'I seek you'

          Comment


          • #6
            Re: Parlementaire vraag

            http://www.icq.com/ en was dat vroeger niet van AOL? Ik dacht dat het vooral nog in de US populair is. In europa stelt het niks meer voor.

            p

            Comment


            • #7
              Re: Parlementaire vraag

              ICQ wordt inderdaad nu amper nog gebruikt hier, ik heb het nog steeds omdat ik nog veel online-vrienden heb toen ik nog als Microsoft host werkte in de chats. Was immens populair, maar Microsoft zag de bui hangen en reageerde met MSN messenger . . . niet zonder succes blijkt
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

              Comment

              Working...
              X