Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

S3Pro / Tokina ATX 2.8 28/70 focusprobleem

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • S3Pro / Tokina ATX 2.8 28/70 focusprobleem

    Beste BDers, een vraagje namens mijn broerlief; Deze heeft nu naar alle tevredenheid mijn "oude" Fuji S3 in gebruik. Echter... bij gebruik van zijn Tokina ATX 2.8 28/70 AF, krijgt hij geen fatsoenlijke focus. De lens blijft maar zoeken. AF Lock op de camera geeft iets wat verbetering maar is bij wisselend gebruik van andere lenzen ook weer niet wenselijk. Heeft iemand hier een verklaring / oplossing voor? Of heeft iemand toevallig dezelfde ervaring met deze combinatie. Gr, Paul & broer
    M8, 28/2.0, 35/2.0, Tri-Elmar 16-18-21/4.0 - 1DsII, 5D, 16-35/2.8L, 35/1.4L, 50/1.4, 85/1.2L, 135/2.0L, 200/2.8L. Canon? Never thought I can...

  • #2
    Re: S3Pro / Tokina ATX 2.8 28/70 focusprobleem

    Ik heb hetzelfde probleem gehad toen ik de Fuji S3 Pro nog had, en nooit een oplossing voor gevonden, op andere bodies werkte die lens perfect, raar maar waar. Hij stelde wel scherp op de duur maar soms duurde het akelig lang.
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment

    Working...
    X