Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Heet van de naald

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Heet van de naald

    Passeerde ik een goed half uur geleden in een naburig dorp op weg naar huis, na enkele lekkere cocktails en dito etentje...



    ... dit was het restant van de brand.

    Goh, ik weet niet goed waar dit te posten.
    De opname is niet bewerkt, enkel een zwart kadertje rond gezet.

    Update foto nummer twee:

    Last edited by peterfoto; 18 maart 2007, 15:51. Reden: Update: foto nummer twee

  • #2
    Re: Heet van de naald

    Wa's dat allemaal ... triestig voor wat er daar gebeurt ...
    Waar en wat is dit?
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: Heet van de naald

      Vreugdevuur, joepie... lijkt me geen woonhuis toch.

      Comment


      • #4
        Re: Heet van de naald

        zo zie je maar weer....altijd je camera meenemen.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Heet van de naald

          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Wa's dat allemaal ... triestig voor wat er daar gebeurt ...
          Waar en wat is dit?
          Dit was de aanpalende schuur/garage aan een herenhuis. In de gemeente Tildonk
          Last edited by peterfoto; 18 maart 2007, 06:15. Reden: aanvulling

          Comment


          • #6
            Re: Heet van de naald

            Oorspronkelijk geplaatst door peterfoto Bekijk bericht
            Dit was de aanpalende schuur/garage aan een herenhuis.
            Verlies van persoonlijke eigendommen blijft steeds iets moeilijk te verwerken. Als het enkel bij de schuur gebleven is valt het al bij al nog misschien wel mee ... hoop ik toch.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #7
              Re: Heet van de naald

              Net tussen de krantenkoppen gelezen:

              "Brand vernielt loods en beschadigt school in Tildonk
              In Tildonk, bij Leuven, is in de nacht van zaterdag op zondag een papieropslagplaats volledig in de as gelegd. Door genstervorming sloeg de brand ook over naar het rechttegenovergelegen Sint-Angela-Instituut. Het dak van de school is daardoor beschadigd. Bij de brand raakte niemand gewond.
              Het vuur in de loods brak even over twaalf uur uit om een nog onbekende reden, luidt het bij de brandweer van Leuven. De loods is volledig vernield. Gensters bereikten het dak van het Sint-Angela-Instituut. Daardoor ontstond er een gat van tien tot twaalf meter in het dak. Het zou normaal gezien zondag gedicht worden met een zeil, maar door het stormweer kan het herstel niet doorgaan. De brandweer wacht betere weersomstandigheden af. De leerlingen kunnen maandag wel gewoon naar school. (belga)"


              Pure fotojournalistiek dus...
              Nikon D200 | Nikon D700 | SB600 | SB910 | Tokina 11-16 | Nikon 18-70 | Nikon 24-70 | Nikon 105 Micro | Nikon 80-200 AF D ED
              http://<span style="color:Navy">www....ions.be</span> - http://<span style="color:Silver">ww...lens.be</span>

              Comment


              • #8
                Re: Heet van de naald

                Oorspronkelijk geplaatst door diabetic Bekijk bericht
                Net tussen de krantenkoppen gelezen:

                "Brand vernielt loods en beschadigt school in Tildonk
                In Tildonk, bij Leuven, is in de nacht van zaterdag op zondag een papieropslagplaats volledig in de as gelegd. Door genstervorming sloeg de brand ook over naar het rechttegenovergelegen Sint-Angela-Instituut. Het dak van de school is daardoor beschadigd. Bij de brand raakte niemand gewond.
                Het vuur in de loods brak even over twaalf uur uit om een nog onbekende reden, luidt het bij de brandweer van Leuven. De loods is volledig vernield. Gensters bereikten het dak van het Sint-Angela-Instituut. Daardoor ontstond er een gat van tien tot twaalf meter in het dak. Het zou normaal gezien zondag gedicht worden met een zeil, maar door het stormweer kan het herstel niet doorgaan. De brandweer wacht betere weersomstandigheden af. De leerlingen kunnen maandag wel gewoon naar school. (belga)"


                Pure fotojournalistiek dus...
                Dank voor je reactie (mijn ego is weer gestreeld! )
                Het was inderdaad rechtover die school, maar het moment dat ik er vertoefde bleek er nog niets van aan wat betreft het dak van de school. Ik vernam wel uit vertrouwelijke bron dat de bevoegde diensten het niet door hadden dat net over de opslagplaats een brandkraan in de grond zat en daardoor een honderdtal meter verderop in de straat op een brandkraan hebben aangesloten. Toch doe ik mijn hoedje af voor mensen die dit soort werk doen, ik heb al vaker dingen gezien van brandweer en 100-diensten en ik verzeker je, het is niet altijd even appetijtelijk wat je tegenkomt. Laatst kwam ik nog bij een kennis-takelbedrijf, die had de nacht voordien een wagen moeten ophalen van een ongeval, huid en hoofdhaar kleefden nog aan het stuurwiel.

                Comment


                • #9
                  Re: Heet van de naald

                  Oorspronkelijk geplaatst door diabetic Bekijk bericht
                  Pure fotojournalistiek dus...
                  Misschien wel goed voor deelname aan deze wedstrijd van FgA

                  Comment


                  • #10
                    Re: Heet van de naald

                    Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk bericht
                    Misschien wel goed voor deelname aan deze wedstrijd van FgA
                    James (collega van die met de twee nullen? ),

                    dank voor je tip. Ware het niet dat.... Tildonk in Vlaams-Brabant ligt en enkel opnames uit de provincie Antwerpen toegestaan zijn.

                    Comment

                    Working...
                    X