Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Chit Chat

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Chit Chat

    Geachte opperhoofden van BD

    Ik wil zeker geen olie op het vuur gooien, maar ik mis Chit Chat toch wel. dus als het kan gooi hem ze snel mogelijk weer open, het bracht ook wel wat humor op BD en niet alleen maar ellende

    Groetjes NoName
    D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
    www.langenacker.nl

  • #2
    Re: Chit Chat

    Goedemorgen,

    Bij deze een vraagje....
    Wat is de reden van het niet meer werken van het "Chit Chat" forum ?

    Groetjes,

    Peter

    Comment


    • #3
      Re: Chit Chat

      We begrijpen jullie vragen en nemen ze in overweging ...
      straks (ja vandaag!) vergaderen we met de medewerkers om de voorbije dagen te evalueren en om BD weer een sterke toekomst in te blazen.
      Dus nog een beetje geduld.

      Comment


      • #4
        Re: Chit Chat

        Als ik iets niet mis op het forum, is het wel het onderdeel "Chit Chat". Ik weet ook wel dat ik het niet hoef door te nemen, maar het grootste deel van hetgeen erin staat valt toch te klasseren onder "zever"

        Comment


        • #5
          Re: Chit Chat

          Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
          We begrijpen jullie vragen en nemen ze in overweging ...
          straks (ja vandaag!) vergaderen we met de medewerkers om de voorbije dagen te evalueren en om BD weer een sterke toekomst in te blazen.
          Dus nog een beetje geduld.
          ik zou toch overwegen om BD de toekomst in te trekken.

          kwestie van BD zelf niet eerst op onbekend terein te sturen maar de leiding te laten voorgaan
          foto als spiegel of als venster?

          Comment


          • #6
            Re: Chit Chat

            Ik merk dat ik minder tijd op bd doorbreng zonder chit-chat...
            Die chit-chat vind ik leuk om te lezen, en om af en toe eens mijn gedacht te zeggen...
            Ik had zo een donkerbruin vermoeden dat het zou duren tot op de AV eer we terug konden chit-chatten.

            Een ideetje dat ik had: het merendeel van de problemen ontstaat doordat sommige mensen een "directer" taalgebruik hebben dan anderen, of omdat ze sneller op hun tenen getrapt zijn. Misschien kan dat soort mensen een soort "label" krijgen (ipv "junior member" "junior herriemaker" ) met een link naar wat uitleg, zodat mensen die zich in een thread beledigd voelen weten dat dat niet aan hèn ligt. Geen "eretitel", maar voor sommigen misschien een motivatie om "voor 't slapen gaan in 't eigen herte te kijken", en mogelijk effectiever dan een ban...

            Comment


            • #7
              Re: Chit Chat

              het doel van Chit Chat: Hier kun je alles posten (binnen grenzen, zoals geldende fatsoensnormen) dat helemaals NIETS met fotografie te maken hoeft te hebben. Denk daarbij overigens eerder aan een leuke mop dan een een ruziezoekend bericht, of uitsluitende commerciële postings.

              Indien iedereen zich daar een beetje aan houd.....
              het een plezierig, soms ook leerrijk, onderdeel blijft.....
              evtl mod's die vlugger ingrijpen, met uiteraard een sumiere uitleg waarom....
              Laat Chit Chat dan maar gerust weer open.

              Lukt dit niet......sluiten terug imo
              EOS 40D; EFs17-85; EF70-300; EF100LIS; CPS A430 en wa accessoires
              debruri.be

              Comment


              • #8
                Re: Chit Chat

                't Zijn juist die "geldende fatsoennormen" die voor de ene al anders liggen dan voor de andere... en dat zorgt al eens voor een escalatie...
                Om maar een voorbeeld te geven: als één van mijn kameraden het bij het verkeerde eind heeft kan het zijn dat ik zeg: "maar neen, gij kieken" (net zoals zij mij ook "kieken" durven noemen ) - maar voor sommigen is dat al een grove belediging.

                Comment


                • #9
                  Re: Chit Chat

                  Misschien sta ik helemaal alleen, maar voor mijn part mag chit-chat volledig dicht blijven. Het is nu veel rustiger hier en zo kan er meer aandacht besteed worden aan de foto(grafie).

                  Voor zanikken, zagen en zeveren zijn er, denk ik, voldoende fora beschikbaar. Als je toch met iemand wil discussiëren, dan kan je hem of haar nog altijd een PB sturen.

                  Mvg,
                  TravelToy.
                  www.christian-bailleul.be | Blog

                  Comment


                  • #10
                    Re: Chit Chat

                    AUB, vergeet die chit chat, dat is de bron (of althans een van de) van alle miserie volgens mij.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Chit Chat

                      Oorspronkelijk geplaatst door TravelToy Bekijk bericht
                      Misschien sta ik helemaal alleen, maar voor mijn part mag chit-chat volledig dicht blijven. Het is nu veel rustiger hier en zo kan er meer aandacht besteed worden aan de foto(grafie).

                      Voor zanikken, zagen en zeveren zijn er, denk ik, voldoende fora beschikbaar. Als je toch met iemand wil discussiëren, dan kan je hem of haar nog altijd een PB sturen.

                      Mvg,
                      TravelToy.
                      niemand wordt verplicht erin te gaan hee

                      chitchat sluiten kan helpen, al vraag ik me af hoeveel problemen daar ontstaan zijn
                      foto als spiegel of als venster?

                      Comment


                      • #12
                        Re: Chit Chat

                        doe maar vlug open die ChitChat.... ik ben na enkele dagen te kijken naar de pictures weer goesting gekregen om te gaan fotograferen en dat gaat weer geld kosten


                        Er zijn hier enkele die eens een cursus assertiviteit moeten volgen.Ze zouden beter kunnen lezen ,begrijpen en normaal of gepaster kunnen antwoorden !

                        Comment


                        • #13
                          Re: Chit Chat

                          van mij mag de chit chat ook open. Sommige dingen wil je met andere delen, maar zijn alleen niet geschikt om in de andere fora te posten
                          Waar een wil is, is een weg
                          ---------------------------------

                          Comment


                          • #14
                            Re: Chit Chat

                            Oorspronkelijk geplaatst door Fabbe Bekijk bericht
                            Er zijn hier enkele die eens een cursus assertiviteit moeten volgen.Ze zouden beter kunnen lezen ,begrijpen en normaal of gepaster kunnen antwoorden !
                            Niet alleen een cursus assertiviteit... Gewoon ook voor sommigen een cursus zelfbeheersing en vooral relativeren. Dat geldt voor enkelen uit de oude garde maar ook voor enkele (ex?-)bestuursleden.

                            Ik heb me altijd afgevraagd hoe je je zo kon opwinden over cyberjennerij...

                            Comment


                            • #15
                              Re: Chit Chat

                              Helemaal akkoord dat het forum zonder chit-chat echt zuiver over de foto's gaat, wat uiteindelijk de bedoeling is... maar die chit-chat is toch wel leuk om de mensen achter de foto's al een béétje te leren "kennen" (jammer genoeg niet altijd van hun mooiste kant) of om eens "een ander zijn gedacht" te horen over iets?
                              Wellicht zijn er via chit-chat al veel problemen begonnen, maar ik denk ook dat er een paar opgelost geraakt zijn... en dat er al veel plezier gemaakt is. Ik begrijp de voorstanders van een definitieve sluiting ('t is hier inderdaad echt wel rustig ) maar moeten we het kind met het badwater weggooien?

                              En nogmaals over die ongepaste antwoorden of ruzies: iedereen heeft wel eens een rotdag, en dan geef je al sneller een rotopmerking, en dan krijg je er één terug, en voor je het weet zit het spel op de wagen. Maar bans vind ik zo cru... Net de middelbare school: "Tegenspreken, Van Slycken? Buiten!" "Tegen mijn schenen stampen Van Slycken? Ge komt niet meer binnen tot en met nieuwjaar!"... Bon, er zijn soms volwassenen die zich als pubers gedragen, maar om nu "van hogerhand" de vijs hard te moeten aanspannen...

                              Comment

                              Working...
                              X