Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eos Photo Kits

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eos Photo Kits

    Weet er iemand waar die te koop zijn, en wat de verschillende prijzen ongeveer zijn? (Voor de lens-kits)
    Canon Eos 400D

  • #2
    Re: Eos Photo Kits

    Vraag 1 is waaruit die kit exact bestaat. Het type camera weten we al, maar nog belangrijker is welke type van lens er inbegrepen is in die kit.
    Ik persoonlijk vind het beter wanneer je de body afzonderlijk koopt en iets meer uitgeeft aan een degelijk objectief waaraan je jaren plezier beleeft. Vroeg of laat ga je meer eisen stellen en dan ga je merken dat je 'goedkoper' kit-objectief te kort schiet en ga je uiteindelijk toch een duurder objectief aanschaffen. Intussen heb je natuurlijk wel al geld uitgegeven aan dat ander objectief.

    Comment


    • #3
      Re: Eos Photo Kits

      ik denk dat de vraag gaat over de lens-kits die
      canon heeft aangekondigd, niet over dé kit-lenzen.
      die kits zijn bv de combi 17-40f4L + 70-200f4L ...

      mm
      ∏__|_ ∏__|_
      "no rules, great shots"
      Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

      Comment


      • #4
        Re: Eos Photo Kits

        ja, het gaat inderdaad over de lens-kits. Voor de 20ste verjaardag van Eos geeft Canon een aantal lens-kits uit, tegen een voordeligere prijs dan dat je ze gewoon koopt.
        Canon Eos 400D

        Comment


        • #5
          Re: Eos Photo Kits

          Op Camernu zijn de kits vandaag 100 euro duurder geprijsd dan de afzonderlijke lenzen.
          Misschien is het promotie voor de verkoper en niet voor ons kopers???
          Tot sluitertijd, Dirk

          Comment


          • #6
            Re: Eos Photo Kits

            Dat is weer een héél slimme zet van Canon. Eerst zorgen ze ervoor dat de toplenzen flink duurder worden (een 70-200 f2,8 L IS is zo'n 200-300 euro duurder geworden ), en dan gaan ze "kits" maken met combinaties waar iemand die al redelijk wat materiaal heeft niets mee kan doen.

            Dat is net zoals dat Cashback-systeem, daarvoor moest je eerst wel een nieuwe camera kopen vooralleer je korting kreeg op lenzen. Ik had mijn 20D al voor ze met dat systeem begonnen, en heb dus voor geen enkele lens geld terug gekregen .



            Ik vier dus de verjaardag van Canon niet mee ...
            http://barthuysmans.smugmug.com/
            BD0338BE

            Comment

            Working...
            X