Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Op een parking...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Op een parking...

    Toen ik deze namiddag op een parking stopte kwam deze naar mij toe en bleef op een meter of drie staan tussen de plantjes. Na de fotoshoot vertrok hij gewoon alsof er niets gebeurd was.



    Wat vinden jullie ervan?

    Mvg

    Patrick
    Nikon.

  • #2
    Re: Op een parking...

    het is een 'zij'


    kleur vind ik wel mooi op deze foto.

    Comment


    • #3
      Re: Op een parking...

      Oeps, bedankt voor de les biologie
      Nikon.

      Comment


      • #4
        Re: Op een parking...

        lekker fris van kleur.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Op een parking...

          Waarschijnlijk had ze haar nestje in de buurt, frisse plaat

          Comment


          • #6
            Re: Op een parking...

            mooie foto,
            maar ze kan ook dienen voor iets anders


            bereiding:
            --------------------------------------------------------------------------------
            Smelt 50 gram boter in een ovenvaste pan. Doe hier de eend in en braad ze in een oven van 170 graden C. gedurende 40 minuten onder af en toe arroseren. Ondertussen maken we van het brood rondjes die we in boter bruineren. Schil de appels, steek er met de appelboor het klokhuis uit en snij ze in dikke schijven. Sauteer deze schijven appel in wat boter. Reduceer de kippebouillon tot enkele eetlepels. Als de eend klaar is haal ze dan uit de pan, Deglaceer deze met de port en de kippebouillon. Laat de saus even koken en breng ze met zout en peper op smaak. Houd ze warm. Snij de borstfilets van de eend. Snij ze in juliënne. Haal ook de vleugels en boutjes eraf. Leg deze op een voorverwarmde schaal. Omring ze met de croûtons, belegd met een schijf appel en wat juliënne borstvlees. Geef er wat saus over en serveer.

            Comment

            Working...
            X