Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

voorkeur printermerk?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • voorkeur printermerk?

    Hoi!
    Omdat mijn printer het zo stilletjes aan het aan't begeven is had ik graag eens van jullie gehoord of er een bepaalde voorkeur is voor een bepaald merk voor printers...
    Het is niet zo zeer om foto's mee te printen, want die gaan steevast naar Pixum, maar hij zou vooral moeten dienen als printer voor gepersonaliseerde wenskaarten enz.

    Alvast bedankt!
    Kristien
    Olympus E500
    take the time it takes so it takes less time...
    www.pnh.be

  • #2
    Ik werk bijna altijd met HP. Momenteel heb ik de Deskjet 5550 en die voldoet ruimschoots.

    Ik heb ooit eens een Lexmark geprobeerd, maar die was vlug weg.
    Hetzelfde heb ik gedaan met een Epson (ik geloof een van de eerste Stylus Color modellen).

    Comment


    • #3
      HP levert goede en betrouwbare printers, maar dat doen Canon en Epson ook, met stukken goedkopere cartridges en verwisselbaar per kleur. Niet zoals bij HP waar je de hele cartridge (met nog inkt in) moet weggooien omdat één reservoirtje leeg is. Hou er rekening mee want twee cartridges kosten tegenwoordig evenveel als een goede printer.

      mijn tip:
      canon s900
      ToM.___ //Fuji s602.
      www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
      It goes to 11 you know? 1 louder.

      Comment


      • #4
        Ik zou gaan voor een Epson, goedkoper, goeie kwaliteit en op de topmodellen alle kleuren apart!

        Comment


        • #5
          Ik heb een Epson Stylus Photo en die bevalt prima

          Comment


          • #6
            Ik kijk trouwens voor een produkt/prijsvergelijk nogal eens hier:

            http://www.kieskeurig.nl/kieskeurig/kieskeurig.nsf/document/prin

            Comment


            • #7
              Heel erg bedankt allemaal!

              De printer waar nu stukken aan beginnen te komen (print de verschillende kleuren van een afdruk soms naast elkaar of vergeet een kleur te printen alhoewel er nog genoeg inkt inzit) is een Epson Stylus color 640.... Ik ben er ook wel tevreden over geweest, maar hij is maar een drie en half geworden al heeft hij nooit erg veel moeten werken...

              groetjes,
              Kristien
              Olympus E500
              take the time it takes so it takes less time...
              www.pnh.be

              Comment


              • #8
                ik ben zeer tevreden over mijn HP 930 en 5550 , redelijk dure cartridges maar ik vul ze na en dat maakt veel goed .
                Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

                Comment


                • #9
                  Waarom ga je niet voor een Canon, zeer goede kwaliteit, en goedkope inktcartridgen ... de i550 is kwa prijs zeer goed, en de kwaliteit is prachtig gewoon (dan spreek ik over foto's)

                  greetz
                  My Flickr

                  Comment


                  • #10
                    Ik had en heb nog een epson stylus 500, maar die heeft maar 8 maand echt goed gewerkt, er scheelt iets mechanisch aan, is binnen geweest (onder garantie) maar de fabriek beweerde dat er niks aan scheelde, met als bewijs afdrukken erbij van een kwaliteit die ik op die printer nooit heb gehaald.... ik heb dus mijn bedenkingen. Raar ook dat de serie uit de handel is genomen....
                    Nu heb ik een kleine HP (van den Aldi ) en ik ben heel tevreden... druk nogal wat af en ben nog steeds aan mijn eerste cartridge bezig, ik weet dus niet hoeveel die dingen kosten. Maar hij is snel, de afdrukken ogen goed, en hij neemt alle papiersoorten aan.
                    Maar natuurlijk kon ik voor hetzelfde geld ook een 'maandagprinter' hebben gekocht...

                    hoe ouder hoe gekker- there's no fool than an old fool
                    member of HanFanClan on http://hanfanclan2.web-log.nl/
                    visit my blog on http://gerdayd.web-log.nl/

                    Comment


                    • #11
                      Ik heb sinds een paar weken een canon I550, zeer tevreden. Op fotopapier hele mooie foto's, en teksten worden supersnel afgedrukt

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by DaVa
                        Waarom ga je niet voor een Canon, zeer goede kwaliteit, en goedkope inktcartridgen ... de i550 is kwa prijs zeer goed, en de kwaliteit is prachtig gewoon (dan spreek ik over foto's)

                        greetz
                        Weet wel dat de cartridges van hp veel langer mee gaan.
                        Godspeed You, Black Emperor!

                        Comment


                        • #13
                          Ik heb al een iets oudere printer een canon bjc-3000 maar ben er zeer tevreden over. IK hoor wel veel mensen zeggen dat Epson de top is.

                          Groeten,
                          Kristof

                          Comment


                          • #14
                            OH jee,

                            het wordt er niet gemakkelijker op!

                            Blijkbaar is iedereen tevreden van zijn/haar printer...
                            Mijn keuze is ... HP,Epson en een Canon!
                            4800 dpi als minimum nemen?

                            Ik zal eens uitkijken wat er zoal in aanbieding komt of potten...

                            bedankt iedereen!

                            Kristien
                            Olympus E500
                            take the time it takes so it takes less time...
                            www.pnh.be

                            Comment


                            • #15
                              ik heb de canon S900,
                              super snel en met het juiste papier goede foto's !
                              mvg
                              gabriella
                              Canon 300D en 350D
                              canon 24-85 mm. f/3.5-4.5 usm
                              canon 20-35 usm

                              Comment

                              Working...
                              X