Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon Ixus V3

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon Ixus V3

    Ik wil er eentje kopen in Duitsland bij www.schnapp24.de. Ze kosten daar 418 euro + 23 euro verzendkosten. Maakt dus 441 euro. Al iemand van jullie daar gekocht ? Goeie of slechte ervaringen ? Misschien nog ergens een betere prijs ?

  • #2
    www.ny-camera.com

    449 euro + 15 transport. Kan wel eventueel nog iets bij komen voor rembours.
    Heeeeel goeie ervaringen mee, zeer betrouwbaar !!

    succes !
    Tegoei of ni !!Bike or Die !!

    Comment


    • #3
      bedankt voor de link

      Comment


      • #4
        Ik denk dat ik het maar eens ga proberen. Ik heb het hele net afgezocht, en daar is de Ixus het goedkoopst. Het lijkt voor de rest een gewone winkel te zijn, dus ik zie niet zo goed in dat ze iemand zouden gaan oplichten. Bedankt voor de reacties !

        Comment


        • #5
          Zeer interessante prijs daar in Duitsland idd.
          Heb je gevraagd of er een Europese garantiekaart bijzit?

          Comment


          • #6
            Ik heb net een mailtje gedaan. I let you know !!!

            Comment


            • #7
              heb ik dus niet gevraagd maar wel al besteld, bevestigingsmail heb ik al ontvangen, had ergens op de site gelezen dat indien er problemen waren toestel mocht opgestuurd worden, naar info van die euro garantie heb ik nog niet gezocht

              Comment


              • #8
                interessante topic! kunnen jullie je verdere ervaringen posten aub? zeer leerrijk voor toekomstige kopers!

                i.x

                Comment


                • #9
                  Oef ! jij bent een rappe jongen of meisje ! Veel succes ermee. Ik hoop dat ze daarachter even snel zijn om mijn meeltje te beantwoorden !

                  Comment


                  • #10
                    hehe hier is het antwoord al


                    We offer product guarantee customary in our line of business. For cameras and objectives, we grant a total of 2 years' guarantee. In the second year of the guarantee, the execution of repairs must be performed directly via NYC. This is important. Please enclose, if guarantee is required, return forms and the origanal guarantee card ( if comprised in the delivery). Otherwise our dealing with the matter will not be possible.
                    wat dus volgens mij betekent dat 1ste jaar overal mag hersteld worden en het tweede enkel bij hun

                    Comment


                    • #11
                      Manke Nelis had jij naar schnapp24 of naar NYC gemaild? Schnapp24 is met verzendkosten bij toch nog altijd €30 goedkoper... Als ze ook 2 jaar garantie bieden zoals NYC blijkbaar doet is mijn keuze toch wel gemaakt.

                      Comment


                      • #12
                        Ik wacht nog altijd op het antwoord, alhoewel in hun voorwaarden duidelijk sprake is van 2 jaar garantie. Lees reactie hierboven.

                        Comment


                        • #13
                          Dat van die 2 jaar bij NYC zie ik idd, maar omdat je dez topic begon met een vraag over schnapp24.de dacht ik dat je misschien daar naartoe had gemaild i.p.v. naar NYC

                          Comment


                          • #14
                            Had ik ook. Hier is het antwoord. Die opgegeven websaait geeft door naar een andere : de juiste.

                            Hello Mr. Janssen,



                            Buying the Ixus V3 you get a 24 month manufacturer warranty. This is european certificate





                            Best Regards



                            Dominik Jungowski

                            - Sales Team -

                            CSC Car Stereo Components

                            Kistlerhofstrasse 82

                            D-81379 München – Germany

                            Tel.: +49 (0)89 7104818

                            Fax: +49 (0)89 71048228

                            Email: Dominik.Jungowski@CarStereoComponents.de

                            Business hours: Di. 12.00 – 18.00, Do. 14.30 – 18.30

                            Comment


                            • #15
                              heb zelf op de andere site besteld -> NYC
                              garantie zal dus wel anders zijn (zie mijn vorige reply)
                              heb vandaag mail gehad dat goederen vandaag verzonden zijn, nu is t afwachten....

                              Comment

                              Working...
                              X