Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Epson printer driver voor XP gezocht???

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Epson printer driver voor XP gezocht???

    IK HEB EEN EPSON STYLUS PHOTO PRINTER 700 MAAR WIL HEM NU LATEN WERKEN OP WINDOWS XP (voeger windows98)EN IK VIND ER GEEN DRIVERS VOOR OP INTERNET(OOK NIET OP EPSON SITE)
    HEEFT ER IEMAND EEN OPLOSSING?

    Bedankt, Erwin

  • #2
    Originally posted by wiewieneke
    IK HEB EEN EPSON STYLUS PHOTO PRINTER 700 MAAR WIL HEM NU LATEN WERKEN OP WINDOWS XP (voeger windows98)EN IK VIND ER GEEN DRIVERS VOOR OP INTERNET(OOK NIET OP EPSON SITE)
    HEEFT ER IEMAND EEN OPLOSSING?

    Bedankt, Erwin
    Ik heb een Epson 750 en gebruik de driver die bij XP bij was.
    Ik zie nu wel mijn inkt niveau niet meer maar hij print perfect...
    Als je een driver wil kan je best eens op de site van Epson gaan surfen...

    Comment


    • #3
      Als het een oudere printer is dan kent xp hem normaal vanzelf zoals mic al zei.

      Staat hij niet op de Epson site, stuur die mannen dan een mailtje, zullen u wel verder helpen.
      Nikon CP 5700
      Sony Cybershot P71

      Comment


      • #4
        Ik zou proberen van eerst alle drivers van de printer te verwijderen.
        Daarna sluit je de printer aan en start de computer op.
        Normaal gaat XP de extra hardware detecteren en de juiste driver installeren.
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

        Comment


        • #5
          Voor de Epson 750 kun je van internet de driver voor Windows 2000 downloaden, deze werkt prima onder XP.
          Mvg. Eugène

          Comment


          • #6
            ALLEMAAL JUIST WAT DIE EPSONPRINTERS BETREFT? MAAR HET BLIJFT TOCH ZO DAT DE xp_DRIVER MINDER GEEFT DAN DE VROEGERE EPSON_DRIVER VOOR WIN 98; oOK DE AFDRUKKEN ZIJN VAN EEN MINDERE KWALITEIT , ALTHANS BIJ MIJN EPSON STYLUS COLOR 800

            Comment


            • #7
              Heb de Epson 750 eerder onder W98-SE gebruikt en zie nu onder XP met de driver van W2000 geen enkel verschil. Zou dat ook onlogisch vinden daar Epson zelf deze driver aanbeveelt.

              Comment


              • #8
                Heb eveneens Stylus 700 onder Xp geïnstalleerd. Heb geen specifieke driver gevonden. Heb daarom naast Xp, win 98 laten staan. Alleen maar om mijn dia coolscan III en photoprinter degelijk te laten werken.

                Comment

                Working...
                X