Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke teleconverter (voor Fuji FinePix S602Z)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Welke teleconverter (voor Fuji FinePix S602Z)

    Beste mensen, ik heb een vraag
    Ik heb een Fuji FinePix S602Zoom digitale camera, en ben ook al enige tijd in het bezit van een teleconverter, bij mijn weten is dit de standaard voor deze camera, één met een bereik van 1.5.

    Nu wil ik eigenlijk een teleconverter met een een groter bereik kopen, maar ik weet niet goed wat te kiezen. Ik had eerst mijn zinnen gezet op een Raynox DCR-1850 Pro, maar nadat ik op dit forum al diverse negatieve ervaringen heb gelezen heb ik daar wel mijn twijfels over gekregen.

    Ik heb ook gelezen dat de TCON17 van Olympus dan wel weer een goede keuze was, maar deze heeft natuurlijk dan weer een minder groot bereik dan de Raynox. (1.85)

    Maar wat nu eigenlijk de vraag is waar ik het meeste mee zit, is het rendabel om een andere tele-converter te kopen. Waarmee ik bedoel, het verschil van 1.5 naar 1.7 of eventueel 1.85 lijkt me vrij weinig, is dat echt goed merkbaar of is het verschil niet al te groot? Omdat ik hier zelf geen ervaring mee heb hoopte ik via dit forum een antwoord te kunnen krijgen.

    Bij voorbaat bedankt!
Working...
X