Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nog eens een bezoekje gebracht . . .

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nog eens een bezoekje gebracht . . .

    In de Olmense zoo en een beetje geoefend op witte onderwerpen.





    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

  • #2
    Re: Nog eens een bezoekje gebracht . . .

    Oefening geslaagd
    mvg,
    Ludo V.

    Comment


    • #3
      Re: Nog eens een bezoekje gebracht . . .

      Te verscherpt, en in de achtergrond zijn de typische jpg artifacten te zien van die fuji sensor in de laatste foto, rechts naast de pelikaan in het helder stuk.

      Mvg
      Last edited by Reservoir_Dog; 11 maart 2007, 22:27. Reden: Taalfout
      "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

      Comment


      • #4
        Re: Nog eens een bezoekje gebracht . . .

        Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk bericht
        e verscherpt, en in de achtergrond zijn de typische jpg artifacten te zien van die fuji sensor in de laatste foto, rechts naast de pelikaan in het helder stuk.

        Mvg
        't Zijn geen jpg's uit de camera, wel omgezette RAW bestanden. die artifacten heb ik ook gezien bij opname's met de D200 die ik ooit gehad heb, misschien ligt het eerder aan de lens?
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

        Comment


        • #5
          Re: Nog eens een bezoekje gebracht . . .

          Heb je de fuji op 12 mpixels staan? (of is dit enkel met 6 mpixels mogelijk)

          Ben serieus aan het nadenken om zo een body te kopen, mischien verkoop ik mijn canon materiaal wel, mijn vader heeft een resem nikon lenzen van topkwaliteit en die gebruikt ze niet meer!
          "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

          Comment


          • #6
            Re: Nog eens een bezoekje gebracht . . .

            Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk bericht
            Heb je de fuji op 12 mpixels staan? (of is dit enkel met 6 mpixels mogelijk)

            Ben serieus aan het nadenken om zo een body te kopen, mischien verkoop ik mijn canon materiaal wel, mijn vader heeft een resem nikon lenzen van topkwaliteit en die gebruikt ze niet meer!
            't zit zo, als je het extra dynamisch bereik uitschakelt zijn je raw bestanden ongeveer 12 mb groot, schakel je de functie in, dan worden ze 24 mb groot, resolutie van beide opname's blijft hetzelfde.
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

            Comment


            • #7
              Re: Nog eens een bezoekje gebracht . . .

              nr 2 en 3 hebben een mooie pose,maar ze zijn oververscherpt ,denk niet dat dit aan de lens lengt,groet des

              Comment


              • #8
                Re: Nog eens een bezoekje gebracht . . .

                @Franciskine
                je maakt het moeilijk
                Ik heb (euh de dochter) heeft zon Fuji 10 ... en daar zit ook zo'n super-ccd in. Fotografisch schitterend dingetje voor eenvoudig gebruik.

                Nu, de S5.
                Men geeft een aantal specificaties op waar ik ofwel te dom voor ben om ze te begrijpen, ofwel te dom voor ben om ze ooit te begrijpen
                De specificaties melden een 12Mp CCD. leuk, maar men zegt dat je het toestel om de volledig DR en ... te kunnen benutten, je dat moet opzetten.
                Over welke resolutie spreken we dan ? 12 Mp, 6 Mp ?
                Ik hoopte dat ik mijn weg vond, maar met het lezen van je cijfers voel ik me terug een 2-jarige in de lessen Integraal en diferentiaal en nee hoor, mijn IQ is zo'n 65 op de schaal van RIchter ...
                Je spreekt van 12Mp-beelden die 12Mb leveren en als je de DR-... opzet kom je aan 24Mb Ergens kan ik niet goed volgen ...
                Help, de examens naderen en ik zou het toch zo graag begrijpen ...
                Trouwens ik vermoed dat menigeen hier vragen over heeft.
                https://www.fotospotter.be
                Je suis content d’être heureux

                Comment


                • #9
                  Re: Nog eens een bezoekje gebracht . . .

                  Ik zie dat je van Buggenhout bent, overdag werk ik in Lippelo, en nu dinsdag ben ik vanaf 18.00 vrij . . . als je eens wil testen??? Graag hoor, je bent welkom
                  There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                  Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                  Comment

                  Working...
                  X