Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Compact Flash kaartjes

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Compact Flash kaartjes

    Ik ben van plan een 256 Mb Compact flash kaartje te kopen voor m'n digitaal fototoestel. Ik had tot nog toe enkel Dane-Elec kaartjes, maar blijkbaar zouden de Lexar kaartjes van betere kwaliteit zijn ? Heeft iemand hier ervaring mee ?

  • #2
    Tja, geen ervaring, maar ik zou wel een kaartje willen bijkopen. Volgens Mic, kan dat best via het web in Australie, je betaakt geen 16 % BTW of invoerrechten. En DHL levert ze binnen 2 dagen af aan huis. Dus samen aankopen is halve verzendingskost.. doen we het ???

    Comment


    • #3
      misschien zijn er nog wel mensen die er eentje willen bestellen. Ik ben pas vanaf vandaag op Digital Belgium.. maar als er nog liefhebbers zijn dat ze zich dan maar bekend maken.. hoe meer zielen hoe meer vreuugd. Als 't zover is vraag ik de site aan Mic..

      Comment


      • #4
        ik heb 1 Lexar-kaartje: met een fout
        1 Dane-elec: no problem.

        www.vildaphoto.net

        Comment


        • #5
          <font face="Comic Sans MS"></font id="Comic Sans MS">Site is www.powernumbers.com. Goed initiatief, maar hoe geraken de kaartjes dan bij de respectievellijke kopers? Pol
          Leeft en LAAT LEVEN !

          Comment


          • #6
            <font face="Comic Sans MS"></font id="Comic Sans MS">Sorry, foutje, www.powerinnumbers.com
            Leeft en LAAT LEVEN !

            Comment


            • #7
              <font face="Comic Sans MS"></font id="Comic Sans MS">Nu moet het toch kloppen. Sorry iedereen. www.powerinnumbers.com.au
              Leeft en LAAT LEVEN !

              Comment


              • #8
                die wordt dan maar met de post (prior!!!) doorgestuurd tenzij er andere voorstellen zijn.. Misschien wonen de kopers niet ver van mekaar ...

                Comment


                • #9
                  ik zou niet zo zeer kijken op merk, lexar is nogal duur geloof ik, waarom koop je er dan geentje van san-disk? goedkoop en goed.
                  visit my website : http://www.freewallpapersite.com

                  Comment


                  • #10
                    Mijn Transcendkaartje (256 mb) vanuit Australië (vrijdag besteld)bevond zich vanmorgen al in Brussel! Vermoedelijk vandaag nog aan huis geleverd. Tot nu toe geen klagen van PIN en evenmin van DHL.

                    Greetz

                    Sam Jae

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Sam Jae
                      Mijn Transcendkaartje (256 mb) vanuit Australië (vrijdag besteld)bevond zich vanmorgen al in Brussel! Vermoedelijk vandaag nog aan huis geleverd. Tot nu toe geen klagen van PIN en evenmin van DHL.

                      Greetz

                      Sam Jae
                      UPDATE: 11.30 u geleverd. Dat deze werkdag er maar snel op zit!

                      Comment


                      • #12
                        En wat heb je betaald voor een 256MB CF card?
                        Bij www.topvision.lu kosten ze momenteel €99 (Hama/256MB CF)
                        Heb je ze nog goedkoper uit Australië?
                        Voor 128MB Sandisk CF Ultra betaal je €49 (zeer snel)
                        Heeft iemand ervaring met dit type van CFcards?
                        Zijn ze werkelijk veel sneller?
                        Betrouwbaar? (qua levensduur)


                        =B^D

                        jotie

                        Comment


                        • #13
                          Vorige week een Transcend 256 Mb bij PIN: 71 EUR, kreeg er nog een adapter voor notebook bij.

                          Comment


                          • #14
                            Bij mij zat er ook een bij (heb wel geen laptop, maar het is de intentie die telt ). Ik had, dacht ik, 85 € (incl. transport) voor een 30x Transcend. (Bij Mediamarkt Antwerpen zou ik 125 € voor een Sandisk Ultra betalen) Het filmen met m'n 602Z in VGA-mode gaat uitstekend!

                            Dat het maar snel weekend ( en mooi weer) is

                            Greetz

                            Sam Jae

                            Comment


                            • #15
                              Hallo,

                              toch maar oppassen met die online-bestellingen, en wel om volgende reden:
                              Vorige week kocht ik een S602 in Düren (Duitsland). Zeer interessante prijs.
                              Kocht er gelijk een 512MB kaartje bij voor 169 EUR.
                              Thuis aangekomen - jaja, ik weet het, stom van mij ... - bleek het toestel slechts een 32MB kaart te herkennen. 's Anderendaags dus terug naar Düren en een tweede kaart - het merk herinner ik mij spijtig genoeg niet meer - vertoonde hetzelfde fenomeen. Dan maar een Kensington 512MB Hi-Speed geprobeerd. Met deze kaart werkte alles prima. Als compensatie diende ik het prijsverschil niet bij te passen.
                              Ik kan me dus best voorstellen dat als je zowat voorhebt met een online-bestelling de post wel gouden zaken zal doen
                              == Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. ==

                              Fuji S602 Zoom - Metz 34 CS-2 Digital - AR-FX9 - UV - TCON17

                              Comment

                              Working...
                              X