Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zaterdag 19 mei - Modelshoot Engsbergen, voorheen Zichem

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zaterdag 19 mei - Modelshoot Engsbergen, voorheen Zichem

    Even een nieuw topic om het overzicht te behouden :

    Hallo,

    Dit is de officiële topic over de modelshoot te Zichem die nog wel wacht op erkenning.

    De locatie is verhuist naar Engsbergen (Tessenderlo), een viertal kilometer van Zichem.

    De datum is zaterdag 19 mei van 14-18 u.

    Het is de bedoeling 2 studiosets op te bouwen en met minstens 2 modellen te werken.

    Vanaf nu beginnen de inschrijvingen, om geen chaos te creëren zou ik het aantal fotografen willen beperken tot 10.

    Momenteel beschikken we reeds over voldoende studiomateriaal, details volgen later.

    4 modellen nemen reeds deel ! Ik zal zelf de verantwoordelijkheid dragen de modellen een portfolio (van deze shoot) te bezorgen.

    Aan de zaal is ook sanitair en een cafetaria verbonden. Tijdens de shoot zal er frisdrank en bier voorzien worden (tegen betaling) alsook een versnapering.
    Indien 10 fotografen, zal er een tussenkomst van 3 euro voor de zaal gevraagd worden.

    Neem voor meer info contact op met Picasso via PM.

    Modellen zijn ook nog welkom !


    Routebeschrijving en exact adres volgen later.

    Dit is onze eerste organisatie van een SD, bijgevolg houden we het aantal deelnemers toch maar beperkt tot 10..


    Grtz,
    Marc

    Deelnemers :

    1.Picasso
    2.Groovebird
    3.Paly
    4.Roland Cuypers
    5.Rosse
    6.Bjokke
    7.Zunoel
    8.Jaak 56
    9.Maesar
    10.erq
    Last edited by Arousal; 7 mei 2007, 12:46.

  • #2
    Re: Modelshoot Engsbergen, voorheen Zichem

    count me in please ...

    mm
    ∏__|_ ∏__|_
    "no rules, great shots"
    Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

    Comment


    • #3
      Re: Modelshoot Engsbergen, voorheen Zichem

      Ik doe mee, en breng wat materieel mee.
      Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

      Comment


      • #4
        Re: Modelshoot Engsbergen, voorheen Zichem

        potver.. jammer maar helaas 19 mei staat in het rood op de agenda, tijd van de communiefeesten. Ik kan er dus niet bij zijn.
        Aan alle deelnemers alvast veel plezier.
        Eric Van Aerschot BD0730BE

        Comment


        • #5
          Re: Modelshoot Engsbergen, voorheen Zichem

          Mij mag je ook inschrijven ... goed initiatief

          Comment


          • #6
            Re: Modelshoot Engsbergen, voorheen Zichem

            Ik heb nog geen ervaring met fotograferen in een studio, maar als dat geen enkel probleem is, wil ik wel meedoen.

            Comment


            • #7
              Re: Zaterdag 19 mei - Modelshoot Engsbergen, voorheen Zichem

              Hela,

              Hopelijk ben ik nog net op tijd om n° 10 te zijn

              Gr,

              Erik

              Comment


              • #8
                Re: Zaterdag 19 mei - Modelshoot Engsbergen, voorheen Zichem

                Ik heb nog geen ervaring met fotograferen in een studio, maar als dat geen enkel probleem is, wil ik wel meedoen als er iemand moest afhaken. Of als er meer deelnemers toegelaten worden.
                Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

                Comment


                • #9
                  Re: Zaterdag 19 mei - Modelshoot Engsbergen, voorheen Zichem

                  Er is ondertussen al positief contact met 3 modellen.
                  De organisatie stelt voor deze modellen een contract aan te bieden, het was ook de vraag van één van de modellen. Het modelcontract zal aan iedere deelnemer ter goedkeuring doorgestuurd worden.
                  Er is aan de modellen toegezegd een portfolio op CD te bekomen. Het is dan de bedoeling dat na de shoot iedere deelnemer zijn selectie aan mij bezorgt zodat ik ze even op DVD samen breng. Het staat natuurlijk iedereen vrij zelf zijn selectie aan het model te bezorgen. Ikzelf en het contract staan daar borg voor.
                  De organisatie berust momenteel ook bij Paly. Je kan voor verdere vragen en info dus zowel bij Picasso als Paly terecht.

                  We hebben nog steeds nood aan 1 of 2 modellen, liefst met wat ervaring.

                  Grtz,
                  Marc

                  Comment


                  • #10
                    Re: Zaterdag 19 mei - Modelshoot Engsbergen, voorheen Zichem

                    Hallo,

                    zou het mogelijk zijn om iets meer info te geven omtrent de locatie? Grootte van de zaal, belichting, adres, ...

                    + eventueel wat over attributen als stoelen ed die er aanwezig zijn?

                    Ik zal proberen nog een model op TFCD basis warm te krijgen voor onze shoot

                    Erik
                    Last edited by erq; 13 maart 2007, 10:49.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Zaterdag 19 mei - Modelshoot Engsbergen, voorheen Zichem

                      Oorspronkelijk geplaatst door erq Bekijk bericht
                      Hallo,

                      zou het mogelijk zijn om iets meer info te geven omtrent de locatie? Grootte van de zaal, belichting, adres, ...

                      + eventueel wat over attributen als stoelen ed die er aanwezig zijn?

                      Ik zal proberen nog een model op TFCD basis warm te krijgen voor onze shoot

                      Erik
                      Er wordt achter de schermen geïnventariseerd. PM send.

                      Grtz,
                      Marc

                      Comment


                      • #12
                        Re: Zaterdag 19 mei - Modelshoot Engsbergen, voorheen Zichem

                        zaal: 't Goor in Engsbergen (Tessenderlo)
                        Minimaal 2 opstellingen: 1 opstelling met flitsinstallatie van belgiumdigital vzw ( http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=137433 )
                        Breng zelf ook wat materiaal (3x250Ws, achtergrond) mee om een tweede opstelling te maken .
                        Attributen en kleding wordt nog besproken alsook een eventuele schminkster.
                        Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

                        Comment


                        • #13
                          Re: Zaterdag 19 mei - Modelshoot Engsbergen, voorheen Zichem

                          Ik zie dat er al 10 deelnemers zijn.

                          Toch had ik dit graag ook eens gedaan. Gelieve mij op de reservelijst te zetten, mocht die bestaan.

                          Dave
                          pixelpusher

                          Comment


                          • #14
                            Re: Zaterdag 19 mei - Modelshoot Engsbergen, voorheen Zichem

                            Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                            Ik zie dat er al 10 deelnemers zijn.

                            Toch had ik dit graag ook eens gedaan. Gelieve mij op de reservelijst te zetten, mocht die bestaan.

                            Dave

                            Ok is genoteerd.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Zaterdag 19 mei - Modelshoot Engsbergen, voorheen Zichem

                              kan je me er ook bijvoegen aub voor de modellenshoot

                              Comment

                              Working...
                              X