Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

objectieven in canada?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • objectieven in canada?

    mijn vader vertrekt binnen enkele weken naar canada op zakenreis, nu heb ik al gehoord dat in amerika, de lenzen en fototoestellen zeer goedkoop zijn (onder andere omwille van gunstige dollar-euro verhouding) maar waar koop je die dingen? is er ergens een winkel (op internet?) waar ik kan zien wat zoal de prijzen daar zijn in Canada? en waar in canada zelf koop je die dingen dan?

    kortom, ik zoek een winkel uit canada die een website heeft waarop je prijzen kan bekijken, iemand tips?
    5DmkIII en wat glas

  • #2
    Re: objectieven in canada?

    Prijzen kunnen inderdaad interresant zijn, maar kijk wel op de controle van de douane, mijn schoonzus is stewardess en zelfs deze mensen, worden grondig gecontroleerd, het risico op bijbetalen is dan voor mij te groot in verhouding met het prijsvoordeel. Zelf koop ik aan in Duitsland, scherp geprijsd, en snel geleverd, verzekerd zelfs..............

    Comment


    • #3
      Re: objectieven in canada?

      Let erop dat de Looney(canadese munt) eerder meelopt met de € dan de $. Twee jaar geleden ook eens in Canada wezen kijken, want ik dacht dat de prijzen lager zouden zijn door het gebrek aan omzetbelasting in Canada, maar dat werd gekompenseerd door de hoge koers.
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

      Comment

      Working...
      X