Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hallo iedereen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • hallo iedereen

    ik ben maar een beginneling hoor en mijn camera heb ik gekregen, ik heb me hier aangemeld maar de vraag is kan ik hier iets leren met een gewone digitale camera zonder extra lensen???? ik heb een canon A530 en eerlijk gezegd ik ging al naar volwassenonderwijs overdag maar werd daar niet wijzer over iso en diafragma en andere!!
    HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    alhoewel ik zelf toch fier ben op sommige fotos van me!!
    tot wederhoren nienja

  • #2
    Re: hallo iedereen

    Zelfs met de slechtste digitale camera kan je nog steeds leren zien.
    No Surprise.

    Comment


    • #3
      Re: hallo iedereen

      Welkom op dit forum


      Misschien eerst en vooral één van je foto's posten hier, dan kunnen we allemaal kijken en je eventueel raad geven betreft diafragma etc...

      Veel succes

      grtz
      BD0680BE Flickr
      α​7RIV + FE 70-200mm f/4 G OSS + FE 24-105mm f/4 G OSS + FE 50 mm F1.4 GM + Sony HVL-F45RM + Peak Design Tripod

      Comment


      • #4
        Re: hallo iedereen

        Oorspronkelijk geplaatst door Dsign Bekijk bericht
        Welkom op dit forum


        Misschien eerst en vooral één van je foto's posten hier, dan kunnen we allemaal kijken en je eventueel raad geven betreft diafragma etc...

        Veel succes

        grtz
        heb ik net verstuurd!!
        nienja

        Comment


        • #5
          Re: hallo iedereen

          Spring eens binnen in de bibliotheek (boekhandel) , ga naar de afdeling fotografie en bekijk de fotoboeken van de grote klassieke en hedendaagse fotografen : Cartier-Bresson, Ansel Adams, Jeff Wall, Depardon, Larry Sultan, Sebastiao Salgado .................................................. ........................

          Laat je inspireren en met verstomming slaan, maar laat je niet uit je lood slaan. Neem een boek basisprincipes fotografie mee en geniet met volle teugen van de mooiste vrijetijdsbesteding die er is.

          Comment


          • #6
            Re: hallo iedereen

            Topic verplaatst naar een meer passend forumonderdeel.

            Deze verklarende woordenlijst op de site van Belgium Digital (onder het menu Tips) geeft ook al een beknopte uitleg op jouw vragen.
            Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
            --------

            Comment

            Working...
            X