Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuwe winkel ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • nieuwe winkel ?

    Hoi,

    Ik heb me laten wijsmaken dat er in de streek van Ieper een nieuwe fotozaak zou zijn geopend, met name in Brielen of Vlamertinge.
    Het zou een speciaalzaak Canon zijn
    Weten jullie er soms meer van ?

    mvg,
    Alain
    Canon EOS400D - Canon EF-S 18-55 - Canon EF 28-135mm F3.5-5.6 IS USM - BG-E3 - Sigma 70-300 F4-5.6 APO DG Macro - Speedlite 430EX - Manfrotto 055DB / 479-4B - Lowepro CompuTrekker AW - Olympus C-4000

  • #2
    Re: nieuwe winkel ?

    Oorspronkelijk geplaatst door Citation Bekijk bericht
    Hoi,

    Ik heb me laten wijsmaken dat er in de streek van Ieper een nieuwe fotozaak zou zijn geopend, met name in Brielen of Vlamertinge.
    Het zou een speciaalzaak Canon zijn
    Weten jullie er soms meer van ?

    mvg,
    Alain

    Als er een nieuw winkel is dan zal er toch reclame voor gemaakt worden, dus misschien even de regionale streekkrant in het oog houden en zien als je daaruit iets wijzer kan worden, moet lukken niet?

    mvg,
    2 x 60D + 1 BG-E9 / EF-S 15-85 IS USM / 70-200 f2.8 L/ EF 100 f2.8 L IS Macro / SPEEDLITE 430 EX II/ MANFROTTO 055CXPRO3 + VANGUARD GH-200 PISTOL GRIP

    Comment


    • #3
      Re: nieuwe winkel ?

      Bij ons zat er een tijd geleden een flyer in de bus.



      Ik denk toch dat het deze is die je bedoeld, een oordeel geef ik niet je moet maar zelf kijken.
      [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

      Comment


      • #4
        Re: nieuwe winkel ?

        Oorspronkelijk geplaatst door mutse Bekijk bericht
        Bij ons zat er een tijd geleden een flyer in de bus.



        Ik denk toch dat het deze is die je bedoeld, een oordeel geef ik niet je moet maar zelf kijken.
        Veel oordeel is er niet over te vellen... Bijna de volledige layout is overgenomen van de originele canon-site. De reclame die ze maken over de nieuwste eos is dan nog verkeerd geschreven ook (Marc ipv Mark ofte MK)...
        Canon 10D, glass, flashes & extra's
        Fuji S602Z & extra's
        www.CooMa.be BD0176BE

        Comment


        • #5
          Re: nieuwe winkel ?

          Tarieven gezien?

          1280,52 € voor een 30D body!!!

          Vergelijk dat maar eens met Konijn.

          Comment


          • #6
            Re: nieuwe winkel ?

            Bedankt voor de reactie
            Canon EOS400D - Canon EF-S 18-55 - Canon EF 28-135mm F3.5-5.6 IS USM - BG-E3 - Sigma 70-300 F4-5.6 APO DG Macro - Speedlite 430EX - Manfrotto 055DB / 479-4B - Lowepro CompuTrekker AW - Olympus C-4000

            Comment

            Working...
            X