Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een iets lichtsterkere lens voor de Olympus E500 : tips ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Een iets lichtsterkere lens voor de Olympus E500 : tips ?

    Graag had ik een extra lens gehad bij mijn dubbele kit van de Olympus E500 (of lenzen voor het E-systeem in het algemeen).

    Hebben jullie een tip of bruikbare ervaringen ? Wat is het verschil in de prakijk of is het niet echt zo'n groot verschil ? Kan ik een beroep doen op lenzen van een ander merk ?

    Het is de bedoeling iets meer te kunnen doen met 'weinig licht'.
    Nu beschik ik over de gebruikelijke 14-45 mm 1 : 3,5 - 5,6 en 40-150 mm 3,5 - 4,5.


    Alvast dank !
    Nikon D7000/16-85mm / 70-300mm / 50 mm f1.8 / 85 mm f1.8 / Tamron 70-200 f2.8 / SB600

  • #2
    Re: Een iets lichtsterkere lens voor de Olympus E500 : tips ?

    Kijk eens op deze site:

    Micro Four Thirds is a versatile and highly mobile system that meets all kinds of photographers' needs and chases an optimal balance of high image quality, compactness and lightweight in cameras with interchangeable lenses. This open standard gives you the freedom to combine camera bodies and interchangeable lenses beyond manufacturers' boundaries.


    Hier staan alle lenzen die beschikbaar zijn voor het 4/3 systeem. Je zal zien dat lichtsterke lenzen voor dit systeem niet goedkoop zijn en dat de keuze vrij beperkt is. Echter de kwaliteit is
    Niet het vele is goed, maar het goede is veel

    Comment

    Working...
    X