Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Digital Data Player van PIN

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Digital Data Player van PIN

    Heeft er al iemand de Digital Data Player van PIN? Ik sta op het punt deze te bestellen. Vooral het feit dat ie ook MP3 en voral dvd en SVCD bestanden kan afspelen vind ik razen interessant.
    BD0055BE of te wel Krisv5
    http://users.pandora.be/kris.verhaegen/ E-mail: kris.verhaegen@pandora.be

  • #2
    Hallo Krisv5,
    Ik ga hem nu dadelijk bestellen. Dus als je nog even twijfelt heb ik waarschijnlijk de eerste.
    Epix
    Fujifilm S2 Pro / Nikkor 50 1.8D / Nikkor 24-120 3.5-5.6D / Nikkor 70-300 4.0-5.6 De mens is net een foto, als hij zich kan ontwikkelen wordt hij positief.
    Lidnummer: BD0209BE

    Comment


    • #3
      Vanochtend telefoontje gehad van DHL. Mijn Digital Data Player die ik maandagochtend besteld heb is vannacht op Zaventem aangekomen en wordt vandaag geleverd.
      Epix
      Fujifilm S2 Pro / Nikkor 50 1.8D / Nikkor 24-120 3.5-5.6D / Nikkor 70-300 4.0-5.6 De mens is net een foto, als hij zich kan ontwikkelen wordt hij positief.
      Lidnummer: BD0209BE

      Comment


      • #4
        Ben zeer benieuwt wat u er van vindt

        vrg.Frans

        Comment


        • #5
          Ik heb net 2 cfkaartjes en een x-drive bestelt hebben jullie enig idee hoeveel de austraische dollar staat voor de moment?
          Groeten Rusty
          Ik haat vriendjespolitiek

          Comment


          • #6
            Rusty,

            De Euro is ongeveer 1,8 Au$ waard.
            Ik heb gisteren mijn Digital Data player ontvangen. Prachtig apparaat. Opslag van CF-kaarten, speelt JPG's af op TV, Digitale video, MP3. Echt wel wat mogelijkheden.

            Epix
            Fujifilm S2 Pro / Nikkor 50 1.8D / Nikkor 24-120 3.5-5.6D / Nikkor 70-300 4.0-5.6 De mens is net een foto, als hij zich kan ontwikkelen wordt hij positief.
            Lidnummer: BD0209BE

            Comment


            • #7
              Bedankt voor de info enne veel plezier met je nieuwe speeltje.

              Groeten Rusty
              Ik haat vriendjespolitiek

              Comment

              Working...
              X