Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tele Dilemma

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tele Dilemma

    Ik had een 70-300 IS. Ik zoek eigelijk een betere wat betreft AF keeper ratio en scherpte. Ik moet altijd op locatie gaan want ik woon in de stad.

    Af en toe is naar een race, 1 of 2 keer per jaar. Daarnaast vind ik het leuk om landscapes te maken en vogels te schieten en de natuur. Ik ben per jaar wel een maandje in scandinavie en daar kan ik relaxt schieten. In de stad hier schiet ik liever niet met zo een dik wit beest maar met de kit. in combinatie met mijn opleiding en werk past fotografie wel in het rijtjethuis , dus ik zou er wat meer mee kunnen doen later wellicht nog.

    Ik heb de 70-300 verkocht, de lens mis ik niet maar nu kan ik niet is ergens lekker inzoomen, de natuur in. Nou kom ik er niet uit met het kiezen van een vervanger, als ik een betere wil moet ik richting de L lijn...
    De IS was comfortabel. Als ik een non IS koop krijg ik later waarschijnlijk spijt.
    Maar praat ik over de andere die gaan over de 1000 euro's. Ik schiet het liefst uit de hand ook.

    Misschien hebben jullie ook voor de keuze gestaan, en wat was jullie oplossing?? En gezien mijn interesses is een 70-200 genoeg? of kan ik beter naar de 400mm gaan. andere merken dan canon een aanbeveling ? zoals de 80-400 of 70-200 sigma...

    very
    400D // 10-22 EF-S // 17-55 EF-S // 70-200 F4 L // 430EX //
Working...
X