Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Digitale Fotografie met de Canon EOS400D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Digitale Fotografie met de Canon EOS400D

    Kent er iemand dit boek? Het is geschreven door Christian Haasz. Ik zou het willen kopen omdat het in promotie staat.
    Canon Eos 80D / Canon EF-S 10-22 / Canon EF-S 17-55 f2.8 IS / Canon EF 50 f1.4 / Canon EF 70-300 IS / Lowepro Nova 5 AW / Lowepro Slingshot 3 AW
    http://www.orlik.be

  • #2
    Re: Digitale Fotografie met de Canon EOS400D

    Is het al te koop? Ik ben er ook naar op zoek, maar volgens mij is het nog in de maak.

    Comment


    • #3
      Re: Digitale Fotografie met de Canon EOS400D

      Staat deze week te koop in de Macro.


      Grtz,
      Werner

      Comment


      • #4
        Re: Digitale Fotografie met de Canon EOS400D

        Oorspronkelijk geplaatst door Wvg Bekijk bericht
        Staat deze week te koop in de Macro.


        Grtz,
        Werner
        Wat kost hij in de Makro? In het computerwinkeltje wordt hij verwacht voor 39,95 euro.

        Comment


        • #5
          Re: Digitale Fotografie met de Canon EOS400D

          Hij staat in Steraanbieding voor €29,90 bij de "top 5" boeken.



          Grtz,
          Werner

          Comment


          • #6
            Re: Digitale Fotografie met de Canon EOS400D

            Ik heb het boek net gekocht bij Carrefour voor 28,95 euro. Het is een heel mooi boek, met een harde kaft. Heb al de eerste bladzijden gelezen. Alles wordt op een heel verstaanbare manier uitgelegd. Kortom, het ziet er een razendinteressant boek uit, ook al heb ik de camera nog niet!
            Canon Eos 80D / Canon EF-S 10-22 / Canon EF-S 17-55 f2.8 IS / Canon EF 50 f1.4 / Canon EF 70-300 IS / Lowepro Nova 5 AW / Lowepro Slingshot 3 AW
            http://www.orlik.be

            Comment


            • #7
              Re: Digitale Fotografie met de Canon EOS400D

              Ik heb datzelfde boek, maar dan van de Nikon D50.

              Het eerste deel gaat over de camera zelf (zeer verstaanbaar), de overige delen zijn identiek bij alle cameratypes: RAW-bewerking, compositie, afdrukken, bewaren, ...

              Het is geen goedkope maar wel een zeer verzorgde uitgave. Alle aangehaalde producten of software zijn zeer actueel. Er zijn zeer veel nuttige en praktische tips in terug te vinden.

              Ideaal voor de beginnende fotograaf.

              Groetjes, Wim
              Fujifilm X-H1 - 16mm f/2.8 - 23mm f/2 - 35mm f/1.4 - 50mm f/2 - 90mm f/2 - 10-24mm f/4 - 18-55mm f/2,8-4 - 55-200mm f/3.5-4.8 - 18-135mm f/3,5-5,6
              Fujifilm X100V - Sony RX100M3

              Comment


              • #8
                Re: Digitale Fotografie met de Canon EOS400D

                Oorspronkelijk geplaatst door Wivo Bekijk bericht
                Ik heb datzelfde boek, maar dan van de Nikon D50.

                Het eerste deel gaat over de camera zelf (zeer verstaanbaar), de overige delen zijn identiek bij alle cameratypes: RAW-bewerking, compositie, afdrukken, bewaren, ...

                Het is geen goedkope maar wel een zeer verzorgde uitgave. Alle aangehaalde producten of software zijn zeer actueel. Er zijn zeer veel nuttige en praktische tips in terug te vinden.

                Ideaal voor de beginnende fotograaf.

                Groetjes, Wim

                Inderdaad een goed boek met duidelijke beschrijving van verschillende onderwerpen zoals hierboven vermeld zijn, heb dezelfde versie voor 350D....

                mvg,
                2 x 60D + 1 BG-E9 / EF-S 15-85 IS USM / 70-200 f2.8 L/ EF 100 f2.8 L IS Macro / SPEEDLITE 430 EX II/ MANFROTTO 055CXPRO3 + VANGUARD GH-200 PISTOL GRIP

                Comment


                • #9
                  Re: Digitale Fotografie met de Canon EOS400D

                  Wil geen reclame maken maar dit boek ligt momenteel in de Makro voor 29€90 ipv 38€.
                  Ik heb me vandaag het boek gekocht van de 350D.

                  Herman

                  Comment


                  • #10
                    Re: Digitale Fotografie met de Canon EOS400D

                    Oorspronkelijk geplaatst door Barbara1 Bekijk bericht
                    Wat kost hij in de Makro? In het computerwinkeltje wordt hij verwacht voor 39,95 euro.
                    29€90

                    Groetjes,

                    Herman

                    Comment


                    • #11
                      Re: Digitale Fotografie met de Canon EOS400D

                      Staat er iets in dat niet in de handleiding uitgelegd staat?

                      Comment

                      Working...
                      X