Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Opteka lenzen voor Canon G3?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Opteka lenzen voor Canon G3?

    Beste lezers,
    Heeft iemand gehoord van of ervaring met de 0.5x groothoeklens en de 2.0x telelens van het merk Opteka? Op het net is er weinig over te vinden en gezien de mooie aanbieding op http://www.47stphoto.com/catalog/product_info.php?products_id=411 ben ik toch best geinteresseerd....
    Nu we het er toch over hebben, is 47st photo naar uw weten betrouwbaar?
    Groet,
    Hippeldrippel

  • #2
    Ik heb nog nooit iets bij hem bestelt, maar hij doet veel zaken op de veilingsite van Ebay, hij heeft bijna 20 000 positieve stemmen op die site!!

    Mister Tanzer en zijn Canon 40D + EF-S 17-85 MM f/4-5.6 IS USM +EF 70-300mm F/4.0-5.6 iS USM en mijn G3!!!

    Comment


    • #3
      Blijkbaar is de lensadaptor ook in de prijs inbegrepen. Dus de adaptor + wide-angle + 2X zoomlens voor 119 $.
      Dit is héél aantrekkelijk. Nu nog iemand vinden die daar al iets besteld heeft en zijn (hopelijk positieve) ervaringen kan meedelen.
      Groetjes.

      Comment


      • #4
        Echt niemand ervaring met deze shop?

        Comment


        • #5
          Lijkt zeer aantrekkelijk, echter nergens op het web vind ik iets terug over het merk Opteka.
          Verdacht niet?
          Heb hun een email gestuurd met de vraag naar manufacturer referenties voor Opteke.
          Benieuwd of ze antwoorden ...

          Comment


          • #6
            Nog eens gezocht op Opteka en andere adapters.
            Kijk eens op volgende link :

            http://photography-on-the.net/forum/viewtopic.php?TopicID=6433

            Ik ga toch nog even wachten vooraleer dit moois te bestellen....
            Tegoei of ni !!Bike or Die !!

            Comment


            • #7
              Ik durf het voorlopig ook niet aan.
              Transportkosten naar Holland: 24,95 dollar.
              Dat zou ik er nog voor over kunnen hebben mits het een betrouwbare toko is en de lenzen OK zijn.

              Comment


              • #8
                Blijkbaar ligt Belgie een stuk verder dan Nederland want dit is hun antwoord op mijn vraag hoeveel de transportkosten zijn naar "Belgium":

                Hello,shipping is $29.95
                Subject: Message from 47th Street Photo

                Comment


                • #9
                  Ik zou wel durven te bestellen bij hem alleen is het met de invoer van lenzen in Nederland niet zo aantrekkelijk. Ik zou dan 6,7% douanerechten en dan ook nog 19% belasting moeten betalen.!!

                  Zoveel voordeel heb ik dan al niet meer, vooral als ik die verzendkosten er ook nog bij moet rekenen.

                  Mister Tanzer en zijn Canon 40D + EF-S 17-85 MM f/4-5.6 IS USM +EF 70-300mm F/4.0-5.6 iS USM en mijn G3!!!

                  Comment

                  Working...
                  X