Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikkor 18-200, waar nog verkrijgbaar?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikkor 18-200, waar nog verkrijgbaar?

    Weet er iemand nog een winkel waar ze hem voor een schappelijke prijs verkopen (~740 Euro) in BE? Is gewoon hopeloos ... zit al gedurende 2 maanden bijna elke week te telefoneren en te mailen zonder resultaat want geen enkele on-line status-melding is te vertrouwen!

  • #2
    Re: Nikkor 18-200, waar nog verkrijgbaar?

    In de Zuidstraat in Brussel bij Photo Ciné Home ligt ie gewoon in de vitrine.

    Comment


    • #3
      Re: Nikkor 18-200, waar nog verkrijgbaar?

      Bizar,

      net gebeld en geen enkele op stock ???
      www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

      Comment


      • #4
        Re: Nikkor 18-200, waar nog verkrijgbaar?

        Dan is er tussen vorige week dinsdag en vandaag iemand je voor geweest. Probeer anders Campion in Elsene eens?

        Comment


        • #5
          Re: Nikkor 18-200, waar nog verkrijgbaar?

          Ik heb deze zaterdag nog zien liggen in d etalage van een fotowinkel (ik geloof Spector) op de Grote Markt van Lier. Prijs weet ik niet meer.
          Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

          Comment


          • #6
            Re: Nikkor 18-200, waar nog verkrijgbaar?

            "fotofiel" had er nog ene liggen met een aantal jaren waarborg..
            Photography helps people to see
            -Berenice Abbott-
            BD1050BE

            Comment


            • #7
              Re: Nikkor 18-200, waar nog verkrijgbaar?

              Oorspronkelijk geplaatst door Lieven0303 Bekijk bericht
              "fotofiel" had er nog ene liggen met een aantal jaren waarborg..
              Klopt en die is perfect in orde, heb hem zelf getest bij hem toen ik ging kijken voor een toestel dat hij verkocht.
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

              Comment


              • #8
                Re: Nikkor 18-200, waar nog verkrijgbaar?

                Oorspronkelijk geplaatst door prostar Bekijk bericht
                Weet er iemand nog een winkel waar ze hem voor een schappelijke prijs verkopen (~740 Euro) in BE? Is gewoon hopeloos ... zit al gedurende 2 maanden bijna elke week te telefoneren en te mailen zonder resultaat want geen enkele on-line status-melding is te vertrouwen!
                Ik heb 'm gisteren in de etalage zien liggen van Foto Leeman, Leuvensesteenweg 223 in Sint-Joris-Winge. De winkel was gisteren (zondag) en vandaag gesloten, dus in principe zou ie er nog moeten zijn. 016/63.33.28.
                Het kan zijn dat ze pas 1 maart terug open gaan; er hing iets op de deur over verlof, maar ik heb het maar vluchtig gelezen.

                Stefan.

                Comment


                • #9
                  Re: Nikkor 18-200, waar nog verkrijgbaar?

                  Ik heb hem vandaag gekocht
                  www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nikkor 18-200, waar nog verkrijgbaar?

                    voor welke prijs ?

                    want ik ben ook op zoek


                    Peter
                    Camera : nikon D90 (1/7/2010) met (Nikon 18/200 VR) vervangen door Tamron 18/270.

                    http://www.peter-mia.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nikkor 18-200, waar nog verkrijgbaar?

                      Bij Fotokonijnenberg in Turnhout zou hij ook terug op voorraad zijn volgens de website.
                      Prijs: 812,43€
                      http://www.fotokonijnenberg.nl/produ..._product=13684
                      Fujifilm X-PRO2 - Fujifilm XF 16mm F1.4 - Fujifilm XF 23mm F2 - Fujifilm XF 35mm F2 - Fujifilm XF 50mm F2 - Fujifilm EF-X20 - Canon Speedlite 580EX II - Manfrotto 055XPROB met de Manfrotto 488RC2

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nikkor 18-200, waar nog verkrijgbaar?

                        ik heb idd. nog een bijna nieuwe liggen, restant van mijn nikon-uitstapje.

                        In doos, met alle accesoires, en nikon 5 jaar garantie!

                        vandaag of ten laatste morgen op te halen in Antwerpen of Brugge

                        Comment


                        • #13
                          Re: Nikkor 18-200, waar nog verkrijgbaar?

                          Zoals reeds vermeld heb ik vorige week deze lens zien liggen in Lier. Morgen moet ik terug in Lier zijn. Indien jullie interesse hebben kijk ik morgen nog eens, en laat ik hier wel een bericht als deze nog in de etalage ligt. Voor de geïnteresseerden, het was vlakbij de Grote Markt, en ik ben bijna zeker dat het een Spector-winkel was. Prijs was volgens mij 7xx Euro (exact weet ik het dus niet meer).
                          Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Nikkor 18-200, waar nog verkrijgbaar?

                            vandaag eentje gekocht in Mortsel, bij fotovideo Dierckx.

                            Ze hadden er na mijn aankoop nog altijd eentje.


                            Peter
                            Camera : nikon D90 (1/7/2010) met (Nikon 18/200 VR) vervangen door Tamron 18/270.

                            http://www.peter-mia.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: Nikkor 18-200, waar nog verkrijgbaar?

                              Oorspronkelijk geplaatst door pevsteen Bekijk bericht
                              vandaag eentje gekocht in Mortsel, bij fotovideo Dierckx.

                              Ze hadden er na mijn aankoop nog altijd eentje.


                              Peter
                              Kun je ons misschien ook vertellen wat er op het prijskaartje stond ?
                              Fujifilm X-PRO2 - Fujifilm XF 16mm F1.4 - Fujifilm XF 23mm F2 - Fujifilm XF 35mm F2 - Fujifilm XF 50mm F2 - Fujifilm EF-X20 - Canon Speedlite 580EX II - Manfrotto 055XPROB met de Manfrotto 488RC2

                              Comment

                              Working...
                              X