Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

plexiglas

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • plexiglas

    Hey,
    Weet er iemand een zaak in Gent die zich bezighoud met het verwerken van foto's naar plexiglas.
    Je weet wel, als je naar een museum gaat zie je vaak foto's gepresenteerd achter plexiglas. Nu zou ik ook zo een paar foto's willen laten maken.

    Iemand een idee?

    kent daar iemand de prijsen van?
    Fujifilm S2 pro | www.ZoOb-style.be

  • #2
    Re: plexiglas

    Bedoel je dat de foto dan op het plexiglas word bedrukt en daarachter bv een lamp plaatsen?

    Ik denk dat je in reklame bedrijven hiervoor wel terecht kan.
    Canon EOS 650D, Canon EFS 18-55mm IS 3,5-5,6, Canon EF 50mm f/1.8 II, Tamron 28-75/2,8 Macro, Tamron 75-300mm, Sigma 105mm f/2.8 EX DG Macro, speedlite 430EX

    Comment


    • #3
      Re: plexiglas

      Ik denk dat je verwart met een andere techniek. Vroeger (bij analoge fotografie) werden deze grote transparanten gemaakt op "printfilm" d.i. een soort diafilm of beter nog een papierafdruk maar op transparante drager en aan de achterzijde met TL lampen belicht doorheen een diffusor.
      Werd (en wordt noch steeds) uitgevoerd door prof afwercentrales. Is nogal prijzig.
      Kan je adressen geven via PM

      Henri
      lidnummer: BD0435BE

      Comment


      • #4
        Re: plexiglas

        als je inlijsten achter plexi bedoeld kan je hier vast terecht:
        Mvg,
        Eric
        Een bescheiden gallerytje.. en nu ook een blog(je)...

        Comment


        • #5
          Re: plexiglas

          zelfs afdrukken op kunststof is mogelijk - zie bijvoorbeeld http://www.fotoposter.be/produkten.html
          Leon Loeffen

          Comment


          • #6
            Re: plexiglas

            Oorspronkelijk geplaatst door Dingsken Bekijk bericht
            als je inlijsten achter plexi bedoeld kan je hier vast terecht:
            http://www.vb-inlijstingen.be/index.php?p=2&page=winkel
            Dankjewel!
            ik denk dat het dit is dat ik zoek, ik zal eens een mailtje zenden.
            Fujifilm S2 pro | www.ZoOb-style.be

            Comment


            • #7
              Re: plexiglas

              Misschien niet, er bestaat ook een systeem bekend als Diasec waarbij de foto met de beeldzijde met behulp van siliconen tegen plexi wordt gekleefd en van een rug van ook plexi of ander materiaal wordt voorzien. Twee firma's doen dat in België: Fotim ( altijd perfect afgewerkt) ( Fotim Bvba , 03/ 830 18 09, jo.fotim@scarlet.be , Boomsesteenweg 189, 2610 Wilrijk ) en Authentic in Brussel.
              Op een factuur van vorig jaar vind ik bvb 152 € excl btw per m2 voor plexi 3mm voor èn achter. daarbij komt nog een alu profiel voor ophanging en stijfheid.

              Marcel

              Comment


              • #8
                Re: plexiglas

                Oorspronkelijk geplaatst door magnus Bekijk bericht
                Misschien niet, er bestaat ook een systeem bekend als Diasec waarbij de foto met de beeldzijde met behulp van siliconen tegen plexi wordt gekleefd en van een rug van ook plexi of ander materiaal wordt voorzien. Twee firma's doen dat in België: Fotim ( altijd perfect afgewerkt) ( Fotim Bvba , 03/ 830 18 09, jo.fotim@scarlet.be , Boomsesteenweg 189, 2610 Wilrijk ) en Authentic in Brussel.
                Op een factuur van vorig jaar vind ik bvb 152 € excl btw per m2 voor plexi 3mm voor èn achter. daarbij komt nog een alu profiel voor ophanging en stijfheid.

                Marcel
                DAT is wat ik nodig heb
                bedankt! Nu weet ik eindelijk de juiste benaming... Mensen kijken soms nogal raar als je zoiets met handen en voeten uitllegt in de winkel
                Fujifilm S2 pro | www.ZoOb-style.be

                Comment

                Working...
                X