Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tweede bijdrage

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tweede bijdrage

    Ik geloof dat dit een soort horzel is:



    Reakties altijd zeer op prijs gesteld.
    Groeten,

    Maarten
    Canon 1DsM2, 1Dm3, 17-40mm f4L, 300mm IS f2.8L, 85mm f1.2L, 70-200mm f2.8L IS USM, EF 100mm f2.8 Macro, MP-E65, Ring Lite MR-14EX, www.tonsbeek.com

  • #2
    Re: Tweede bijdrage

    moeilijk om je voorgaande verbeteren, maar deze is wel een heel stuk minder hoor, zeker de compo erg rommelig.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Tweede bijdrage

      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      deze is wel een heel stuk minder hoor, zeker de compo erg rommelig.
      grt,bouk.
      Blijkbaar zijn velen er zich niet van bewust......maar om deze foto's te maken heb je wel een gewillig insect nodig. Ik vind het een geweldig goeie foto.Het insect staat er mooi op en de focus zit waar hij hoort te zitten. Het zijn geen foto's die je eventjes in de studio met volledige controle over de belichting en achtergrond maakt. Petje af!
      Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
      http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

      Comment


      • #4
        Re: Tweede bijdrage

        Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
        Blijkbaar zijn velen er zich niet van bewust......maar om deze foto's te maken heb je wel een gewillig insect nodig. Ik vind het een geweldig goeie foto.Het insect staat er mooi op en de focus zit waar hij hoort te zitten. Het zijn geen foto's die je eventjes in de studio met volledige controle over de belichting en achtergrond maakt. Petje af!
        Zelfde mening hier:
        Het is voor een stuk dank zij mensen zoals Rupsel, Koeks, Pendragon... dat anderen hier ook dergelijke foto´s beginnen te maken en hier plaatsen. Zo kan ik nu bijna elke dag genieten van de prachtdetails die deze insecten onthullen op zo een dergelijke vergroting.

        @mtonsbeek, voortdoen zo
        BD0723BE

        Comment


        • #5
          Re: Tweede bijdrage

          Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
          Blijkbaar zijn velen er zich niet van bewust......maar om deze foto's te maken heb je wel een gewillig insect nodig. Ik vind het een geweldig goeie foto.Het insect staat er mooi op en de focus zit waar hij hoort te zitten. Het zijn geen foto's die je eventjes in de studio met volledige controle over de belichting en achtergrond maakt. Petje af!
          Volledig met U eens
          wingske

          Comment


          • #6
            Re: Tweede bijdrage

            Hartelijk dank Bouk, Rupselkopke, Wingske en Geert_B voor jullie reakties.

            Bouk, de compositie zou inderdaad een héél stuk beter kunnen, maar zoals Rupselkopke, Wingske en Geert_B al schreven, dit zijn levende insekten die toch vaak de neiging hebben om er van tussen te gaan, net als je bezig bent ze scherp in focus te brengen.

            Ik moet wel zeggen dat ik hier op BD aan aantal fantastish mooie bloemen fotos heb gezien, met een top kwaliteit wat betreft compositie. Iets wat ik een aantal malen geprobeert heb maar kansloos in gefaald ben.

            Groeten
            Maarten
            Canon 1DsM2, 1Dm3, 17-40mm f4L, 300mm IS f2.8L, 85mm f1.2L, 70-200mm f2.8L IS USM, EF 100mm f2.8 Macro, MP-E65, Ring Lite MR-14EX, www.tonsbeek.com

            Comment

            Working...
            X