Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto zoektocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • foto zoektocht

    beste,
    graag wil ik eens een fotozoektocht in elkaar steken... liefst tevoet... kan door de natuur gaan of door de straten met huizen. Hoe steek ik dit best in elkaar en hoe werkt het eigenlijk? Krijgen ze een plan mee waar ze de weg moeten op volgen en in de andere hand een deel foto's die ze moeten herkennen op de wandeling? of wandelen ze naar gelang ze het punt herkennen op de foto en zo een weg volgen, in dit geval zijn de foto's genummerd om niet te kunnen verdwalen???
    wie helpt mij op het juiste spoor???

    groetjes en alvast bedankt
    Johan

  • #2
    Re: foto zoektocht

    Ik heb hier ook geen ervaring mee, maar als je ze puur op de foto's wilt laten gaan lijkt mij dat ze wel genummert (of in de juiste volgorde) meegegeven moeten worden. Je zult dan flink wat foto's mee moeten geven om op elke kruising of splitsing ze de goede kant op te sturen. Anders lijkt het mij niet te doen puur op de foto's.

    Comment


    • #3
      Re: foto zoektocht

      probeer beide mogenlijkheden zelf eens uit, kom je er van zelf achter wat werkt.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: foto zoektocht

        Beste

        Ik heb reeds verschillende malen een fotozoektocht gemaakt en georganiseerd.
        De zoektocht liep steeds door straten met huizen. De werkwijze was als volgt:

        Iedere deelnemer kreeg een te volgen wegbeschrijving en enkele pagina's met een dertigtal genummerde foto's.
        De opdracht was deze foto's te herkennen op het traject en dan de dichtsbijzijnde zichtbare huisnummer te noteren bij de foto.
        Deze zoektochten waren steeds een succes.