Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gebruikers van Nikkor 24-85 mm f:2.8/4

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gebruikers van Nikkor 24-85 mm f:2.8/4

    Gezien ik bij mijn vorige vraag over deze lens geen antwoord krijg,het bericht staat nu op bladzijde 3 en daar komt zeker geen reactie meer op
    Nogmaals de vraag wie gebruikt deze lens en wat vinden Jullie van deze lens.
    Ik zou ook voorstellen als er op een vraag geen reactie komt deze op bladzijde één te laten staan..toch gedurende een redelijke periode..met dank aan de moderator

  • #2
    Re: Gebruikers van Nikkor 24-85 mm f:2.8/4

    Op een vage vraag krijg je geen of weinig antwoorden. Dat ligt niet aan de mods maar aan jezelf.
    Waarom stel je de vraag? Heb je de lens of overweeg je de aankoop? Op welke camera? In vergelijking tot welk ander objectief? Welke budgetaire overweging? Welk type onderwerp en/of gebruik?
    Kortom: op een luie vraag krijg je een lui antwoord. Geen!
    Ik zou je best enkele gebruikservaringen kunnen vertellen, maar ik heb inderdaad geen idee waar ik moet beginnen.

    OK een poging: In vergelijking met sommige lenzen is deze lens voor sommige doeleinden best wel intersessant maar als geld geen rol speelt zijn er betere keuzes denkbaar?...
    Sony en Olympus
    Fotoseries

    Comment


    • #3
      Re: Gebruikers van Nikkor 24-85 mm f:2.8/4

      Oorspronkelijk geplaatst door Spanjaart Bekijk bericht
      Op een vage vraag krijg je geen of weinig antwoorden. Dat ligt niet aan de mods maar aan jezelf.
      Waarom stel je de vraag? Heb je de lens of overweeg je de aankoop? Op welke camera? In vergelijking tot welk ander objectief? Welke budgetaire overweging? Welk type onderwerp en/of gebruik?
      Kortom: op een luie vraag krijg je een lui antwoord. Geen!
      Ik zou je best enkele gebruikservaringen kunnen vertellen, maar ik heb inderdaad geen idee waar ik moet beginnen.

      OK een poging: In vergelijking met sommige lenzen is deze lens voor sommige doeleinden best wel intersessant maar als geld geen rol speelt zijn er betere keuzes denkbaar?...
      Inderdaad Je hebt gelijk,ik heb deze vraag te vaag gesteld
      Maar ik zie dat kortelinks op Photozone een test gaat verschijnen...maar hoe objectief zijn al deze testen

      De test staan nu op Photozone.
      Last edited by L.Cavalier; 26 februari 2007, 12:31. Reden: nieuwe informatie

      Comment


      • #4
        Re: Gebruikers van Nikkor 24-85 mm f:2.8/4

        Beter dan de Photozone.de testen heb je bijna niet.
        Sony en Olympus
        Fotoseries

        Comment

        Working...
        X