Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

groentje 8-)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • groentje 8-)

    hey ik ben matthias, 21jaar uit eeklo, net nieuw op het forum.Ben nog niet zo lang bezig met fotograferen en wou graag jullie mening es over een paar foto's. Ga maar jullie gang







    jullie horen me nog wel
    grtjes
    Panasonic dmc-tz1

  • #2
    Re: groentje 8-)

    Je bent nieuw, lees dan even de forumregels?

    Eigenlijk vind ik ze niet waardig om hier in showcase gepost te worden.

    Als ze in fotodiscutie zouden staan zouden ze niet beter zijn maar dan zouden we je kunnen vertellen wat beter kon.
    Vriendelijke groeten,Raf

    www.rafvandenbogaert.be

    Comment


    • #3
      Re: groentje 8-)

      Oorspronkelijk geplaatst door photogRAF Bekijk bericht
      Je bent nieuw, lees dan even de forumregels?

      Eigenlijk vind ik ze niet waardig om hier in showcase gepost te worden.

      Als ze in fotodiscutie zouden staan zouden ze niet beter zijn maar dan zouden we je kunnen vertellen wat beter kon.
      Misschien dat u ook de forumregels nog eens door moet lezen :

      "Het is de fotograaf die beslist wat het hoofdonderwerp van zijn foto is en in welk Showcase sub-forum de foto het beste thuishoort, geen discussies hierover."

      Verder rest mij niets anders, dat Matthias van harte welkom te heten op Belgium Digital !!
      Last edited by Hanske; 22 februari 2007, 05:47.
      Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
      Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

      Comment


      • #4
        Re: groentje 8-)

        Wat niet wegneemt dat ze idd geen showcase gehalte hebben en ik vind dat dan ook mag gezegd worden.
        TS heeft er op lange termijn geen baat bij hem in de veronderstelling te laten dat dit knappe macro's zijn. Mijn mening hé.
        fotosite

        Comment


        • #5
          Re: groentje 8-)

          Maar die opmerking dat er wat aan mankeert kun je toch in elk topic zeggen, dus ook hier.

          Comment


          • #6
            Re: groentje 8-)

            Dag Matthias0212, welkom tussen ons allen. Iedereen is wel eens een groentje geweest .
            Foto 1: Een te felle belichting waardoor de details verloren gaan en een te krappe compo. 2. Hier mis ik wat levendigheid, de scherpte op het koppeke is wel OK 3. De krokus had ik liever gezien op 1/3 van links en wat meer dof . Op alle foto's mis ik scherpte.
            Ik zou zeggen blijf vooral oefenen, neem je tijd en geniet verder van je fotografie.

            Mvg Jasmine
            Update12/05/10
            BLOG
            Leica M9/Fuji X 100s/phone

            Comment


            • #7
              Re: groentje 8-)

              Ook van mij welkom ,ben ook nog heel groen achter mijn oren maar blijf wel proberen 3 heeft men voorkeur 2 vind ik wel goed gedaan maar alle bovenstaande kunnen je meer leren Groetjes G.

              Comment


              • #8
                Re: groentje 8-)

                heb ook niet zo'n goed fototoestel, panasonic dmc tz1 , en bedankt voor jullie reactie's.
                behalve dan de onnodige commentaar van photograph, zal volgende keer uitkijken welk forum ik zit
                Panasonic dmc-tz1

                Comment


                • #9
                  Re: groentje 8-)

                  Oorspronkelijk geplaatst door jasmine Bekijk bericht
                  Dag Matthias0212, welkom tussen ons allen. Iedereen is wel eens een groentje geweest .
                  Foto 1: Een te felle belichting waardoor de details verloren gaan en een te krappe compo. 2. Hier mis ik wat levendigheid, de scherpte op het koppeke is wel OK 3. De krokus had ik liever gezien op 1/3 van links en wat meer dof . Op alle foto's mis ik scherpte.
                  Ik zou zeggen blijf vooral oefenen, neem je tijd en geniet verder van je fotografie.

                  Mvg Jasmine
                  Matthias,
                  Ben ik ook mee eens en daarbij zou ik de derde in een portretstand nemen. Nu heb je links en rechts ruimte terwijl boven en vooral onder je ruimte te kort hebt. Maw heb je beneden een stuk van je krokus afgesneden. Dat oogt niet zo deftig.
                  De bloemekes komen uit dus kan je dat ook allemaal nog eens opnieuw doen.
                  Succes.

                  ps
                  Compositie heeft weinig vandoen met je toestel. Hier zitten ook mensen die geen professioneel toestel hebben en toch schitterende foto's maken. Vooral oefenen en je komt er wel.

                  Patrick
                  [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

                  Comment


                  • #10
                    Re: groentje 8-)

                    Oorspronkelijk geplaatst door matthias0212 Bekijk bericht
                    heb ook niet zo'n goed fototoestel,
                    Het fototoestel is alleen maar een instrument om datgene wat de fotograaf ziet vast te leggen. Een goede foto wordt nog altijd door de fotograaf gemaakt en niet door het toestel
                    Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
                    Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

                    Comment


                    • #11
                      Re: groentje 8-)

                      Oorspronkelijk geplaatst door Hanske Bekijk bericht
                      Misschien dat u ook de forumregels nog eens door moet lezen :

                      "Het is de fotograaf die beslist wat het hoofdonderwerp van zijn foto is en in welk Showcase sub-forum de foto het beste thuishoort, geen discussies hierover."

                      Verder rest mij niets anders, dat Matthias van harte welkom te heten op Belgium Digital !!
                      Eerst en vooral sorry als er mensen zijn die zich hier persoonlijk aangevallen voelen.
                      En ik wist wel dat je zelf kiest in welk forumonderdeel je je foto's post.
                      Dat laat niet weg dat deze foto's geen showcase gehalte hebben. Mathias vraagt om een mening en ik geef mijn mening. Maar dat is enkel mijn mening.
                      Mocht Mathias open staan voor kritiek en zijn foto's in fotodiscutie plaatsen,
                      dan zou hij van deze kritiek iets kunnen leren, nu is hij blijkbaar enkel ontgoocheld en boos.

                      Aan Mathias: welkom en laat dit geen aanleiding zijn om te stoppen met fotograferen.
                      Vriendelijke groeten,Raf

                      www.rafvandenbogaert.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: groentje 8-)

                        geeft nie ze, ben blij met al de reacties. Zal de volgende keer mn forum wel weten te kiezen grtjes
                        Panasonic dmc-tz1

                        Comment


                        • #13
                          Re: groentje 8-)

                          Oorspronkelijk geplaatst door photogRAF Bekijk bericht
                          Je bent nieuw, lees dan even de forumregels?

                          Eigenlijk vind ik ze niet waardig om hier in showcase gepost te worden.

                          Als ze in fotodiscutie zouden staan zouden ze niet beter zijn maar dan zouden we je kunnen vertellen wat beter kon.
                          give me a break ! .. 80% van wat in de "showcase" gepost wordt hoort er in deze context niet in thuis ..

                          Comment


                          • #14
                            Re: groentje 8-)

                            QUOTE=regulus;1303769]give me a break ! .. 80% van wat in de "showcase" gepost wordt hoort er in deze context niet in thuis .. [/QUOTE]

                            80% is misschien wat veel, maar het zijn inderdaat niet enkel deze foto's.
                            En eigenlijk in de context "showcase" moet je niet de vraag stellen wat vinden jullie of wat kan beter ed. Mijn mening is, je post je beste foto's ev met een woordje tekst en wie wil kan hierbij reageren.
                            In discutie vraag je om een beoordeling met een duidelijke uitleg zodat je kan bijleren.
                            Vriendelijke groeten,Raf

                            www.rafvandenbogaert.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: groentje 8-)

                              Oorspronkelijk geplaatst door elsan Bekijk bericht
                              Wat niet wegneemt dat ze idd geen showcase gehalte hebben en ik vind dat dan ook mag gezegd worden.
                              TS heeft er op lange termijn geen baat bij hem in de veronderstelling te laten dat dit knappe macro's zijn. Mijn mening hé.
                              Toch blijven doorgaan en posten,zo zijn we allemaal begonnen.
                              'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                              Comment

                              Working...
                              X