Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1ste Review 10D

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 1ste Review 10D

    Hier te vinden

    Hoewel de officiële mededeling van Canon er nog niet is en op de site van Canon nog niets te vinden is staat op Steve's Digicams als een volledige review.... someone is in trouble ;-)

    Groetjes,
    Lexieke from school ;-)

    Edit: voorlopig precies alleen de twee eerste pagina's...
    Edit2-3-4: ondertussen 3.......4....5
    .:www.shadowarts.be:.

  • #2
    en nu ook op www.dpreview.com
    Groet,
    Piet Gerritsen

    Comment


    • #3
      En hier:

      http://www.imaging-resource.com/PRODS/E10D/E10DA.HTM

      Groetjes, Suske
      Mijn plaatjes op 500px...

      Comment


      • #4
        ppfffffttttt ... Lexieke weet wat ik bedoel ...
        Do or Do Not - There is no try ...
        www.giantpat.be

        Comment


        • #5
          I know GiantPat maar u erin opjagen heeft totaal geen zin ;-) En ik hoor nog steeds prijzen etc van alle kanten...

          Groetjes,
          Lexieke still @ school :-/
          .:www.shadowarts.be:.

          Comment


          • #6
            Trouwens... D60-kenners/owners: nu jullie de hele review kunnen lezen etc... vinden jullie die 10D nog stees zo het van het, kers van de slagroom van de taart ;-)? Of vinden jullie het allemaal wat 'overrated'?

            Groetjes,
            Lexieke still....
            .:www.shadowarts.be:.

            Comment


            • #7
              Originally posted by Lexieke
              I know GiantPat maar u erin opjagen heeft totaal geen zin ;-) En ik hoor nog steeds prijzen etc van alle kanten...

              Groetjes,
              Lexieke still @ school :-/
              T'is trouwens ook zo typisch. Voor hij hier "op de markt is" is het bijna zomer. En dan laten ze ze maar met mondjesmaat komen, wat betekent; bestellen en afwachten. En "mondjesmaat" betekent ook: hogere prijzen. De prijs wordt in Spanje waarschijnlijk lager gezet omdat er ginder minder afname is. Maar of ge hem ginder gaat vinden? I don't think so. Tegen de tijd dat hij hier "normaal" te verkrijgen is...
              -hebben D60-eigenaars al een jaar van hun toestel kunnen genieten
              -is er terug een nieuwer model in aantocht en is de 10D al discontinued.

              Ik zou er mij niet druk in maken. Niks nieuws onder de zon...

              J.
              http://www.theafricabug.com

              Comment


              • #8
                Dat idee heb ik er ook over. Dat hij iets beter is daar stoor ik mij niet aan hoor, ik heb trouwens de indruk dat het geen fenomenale verschillen zijn maar op Dpreview gewagen ze van prijzen van 1500$, dat is moeilijk te geloven. Ik verwacht dan ook een ietwat vlotte levering tegen september-oktober en dan heb ik al twee vakanties achter de rug en een paar fotosessie met Jaja haha.
                mvg,
                Giant Pat
                Do or Do Not - There is no try ...
                www.giantpat.be

                Comment


                • #9
                  Hoi ik heb ze eens naast elkaar gezet die d60 en de nieuwe d10

                  Nu ik dit allemaal heb gelezen vind ik het hard mee vallen allemaal wat die kan..ook zag ik dat je maar in batterij te gelijk op kan laden.

                  Dan kom er ook nog eens bij kijken dat ze mischien wel eens een update doen voor de d60 wat Auto focus aan gaat dan en de iso omhoog schroeven zal ook wel kunnen.....

                  Dus heeeel erg veel meer kan die dus niet ...gelukig maar hoef ik me tenminste niet zo rot te voelen hihihihi

                  vrg.Frans

                  Comment


                  • #10
                    Frans
                    en niet te vergeten: een AC adapter om de camera te gebruiken met externe voeding wordt ook NIET MEER meegeleverd ... USB transfer is nog altijd USB 1.0 en niet USB 2.0 ... Voor de rest qua fotokwaliteit spreken ze op dpreview dat de verschillen er wel zijn maar dat je al wreed goed moet kijken ... Geen probleem dus. En als hij echt maar 1500 a 1700 EUR gaat kosten kunnen we hem volgend jaar nog altijd als tweede toestel kopen hahaha
                    Do or Do Not - There is no try ...
                    www.giantpat.be

                    Comment


                    • #11
                      Ja daar heb je ook nog eens gelijk in Giantpat hihihihi

                      En dan ook nog maar afwachten welke bug er nu weer uit rol

                      Wel jammer hoor van Canon breng er dan gelijk 1 uit met 8 miljoen pix..en zet hem op een prijs van 2595 euro.....

                      vrg.Frans

                      Comment


                      • #12
                        Ik denk dat recente D60 bezitters teveel geld verliezen bij een upgrade naar de 10D. Voor D30 bezitters als ik is het wel interessant. Het belangrijkste voor mijn upgrade is de erg brakke AF in lowlight van de D30/60. Ik maak regelmatig foto's thuis en op bedrijfsfeesten en dan schiet de AF van mijn D30 wel tekort. Mijn overjarige E10 doet het zelfs een stuk beter.
                        Ik ga er dus wel voor......
                        Canon EOS-10D
                        Tamron 70-210 f2.8 +2x convertor
                        Canon 28-135 IS
                        Canon 50mm f1.8 mk 1
                        Cosina 19-35 voor de benodigde groothoek
                        2x Metz MZ54-3 flash

                        Comment


                        • #13
                          Die reviews zien er goed uit...
                          En de sample foto's zijn perfect.
                          Ik denk dat die Canon 10D een topper wordt.
                          Als de prijs nu nog wat meevalt, mag Nikon beginnen bibberen...

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by mic
                            Die reviews zien er goed uit...
                            En de sample foto's zijn perfect.
                            Ik denk dat die Canon 10D een topper wordt.
                            Als de prijs nu nog wat meevalt, mag Nikon beginnen bibberen...
                            Laat ons aub hier ook weer niet die belachelijke Canon vs Nikon oorlog uitlokken !!!
                            Ik heb vanavond wat op de Nikon SLR en Canon SLR forums van DPReview zitten lezen en het is ronduit pathetisch ! Zo krijg je op het Nikon forum ineens Canonians die gewoon iedereen komen uitschijten als zou Nikon failliet gaan enzovoort. Ik heb de indruk dat er velen meer bezig zijn met hun de-mijne-is-groter-obsessie dan met fotograferen.
                            Uiteindelijk zal het de nog-niet-besliste consument ten goede komen, want de Nikons gaan uiteraard ook in prijs moeten zakken.

                            Henk


                            Comment


                            • #15
                              je kan d10 nu bestellen bij ritz camera voor ............ 1499 $
                              oftewel 1380 eurootjes.denk dat diegenen die hun d60 willen lozen zeer rap zullen moeten zijn

                              Comment

                              Working...
                              X