Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

cash back Sony Alpha

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • cash back Sony Alpha

    Wat is de ervaring van de Alpha-males en -females ivm de cashback?


    Mijn ervaringen zijn: ik nog nooit iets teruggekregen.
    cashback epson printer 20 euro: noppes, nooit gekregen
    cashback gameboy: noppes, nooit gekregen.

    Maar nu gaat het om 100 pleuro's, en die zou ik dan wel graag krijgen.
    voordeel nu: niks te doen met IBAN en buitenlandse banken etc.

    thx
    Alpha male no more.
    Canon 650D en 1100D met 18-200 mm zoom, 100 mm macro, 10-22 groothoek.
    FB: Joska Joska.

  • #2
    Re: cash back Sony Alpha

    Bij sony heb ik nog geen problemen gehad met de cashback, om zeker te zijn van de teruggave kun je het best een factuur bijvoegen dat is het veiligste en vergeet de streepjescode niet

    Comment


    • #3
      Re: cash back Sony Alpha

      mijn 100€ stond exact 4 dagen na het posten op mijn rekening,
      wel de originele streepjescode en copy van je factuur toe voegen.
      Mvg des

      Comment


      • #4
        Re: cash back Sony Alpha

        De streepjescode die opgestuurd moet worden voor deze cashback, is dat de streepjescode aan de onderkant van de doos (uit de doos te knippen) of is dat de sticker met de twee streepjescode waarop het serienummer en POS utilisateur staat vermeld?
        Mvg Tim

        Comment


        • #5
          Re: cash back Sony Alpha

          Sorry dat ik deze oude thread nog eens omhoog haal, maar ik heb een vraagje i.v.m. deze actie. Op het invulformulier staat: "Zend dit gezamenlijk in de speciaal daarvoor ontwikkelde verzenddoos (te bevragen bij uw dealer) naar: ..."

          Kan je die doos ook bij de post krijgen of moet je daarvoor echt weer naar de winkel waar je je body hebt aangekocht? Kan je die eventueel ook in een andere fotowinkel verkrijgen?
          Last edited by Farah; 24 juli 2007, 14:33.
          fotofarah
          Sony Alpha 100 + Minolta AF 50 F1.7 + Minolta AF 28mm F2.8

          Comment


          • #6
            Re: cash back Sony Alpha

            Oorspronkelijk geplaatst door Farah Bekijk bericht
            Sorry dat ik deze oude thread nog eens omhoog haal, maar ik heb een vraagje i.v.m. deze actie. Op het invulformulier staat: "Zend dit gezamenlijk in de speciaal daarvoor ontwikkelde verzenddoos (te bevragen bij uw dealer) naar: ..."

            Kan je die doos ook bij de post krijgen of moet je daarvoor echt weer naar de winkel waar je je body hebt aangekocht? Kan je die eventueel ook in een andere fotowinkel verkrijgen?

            Het is een doos van Sony, dus ik vermoed dat ze die bij De Post niet hebben (al kan ik me moeilijk inbeelden dat Sony andere dozen zou weigeren).
            Het voordeel is in elk geval dat je de Sony-doos niet moet frankeren.

            Elke fotowinkel die Sony verkoopt zal zulke dozen wel hebben liggen. Hangt dan van de verkoper af of hij/zij ze meegeeft aan iemand die elders een toestel heeft gekocht. Als ik van jouw was zou ik naar een grote winkel (genre Fnac) gaan; daar zal je die doos wel vlot meekrijgen.

            Mvg,
            FramF

            Comment


            • #7
              Re: cash back Sony Alpha

              Dank je voor het antwoord! Ik zal daar morgen eens voor gaan zien!

              Ik heb nog een andere vraag. Ik heb mijn body bij Fotokonijnenberg in Turnhout gekocht, maar zij hebben ook een winkel in Nederland. Als ik mijn body in Turnhout kocht, mag ik toch wel meedoen met die cashback-actie, hè? De actie is namelijk enkel geldig in België en in Luxemburg.
              fotofarah
              Sony Alpha 100 + Minolta AF 50 F1.7 + Minolta AF 28mm F2.8

              Comment


              • #8
                Re: cash back Sony Alpha

                Oorspronkelijk geplaatst door Farah Bekijk bericht
                Ik heb nog een andere vraag. Ik heb mijn body bij Fotokonijnenberg in Turnhout gekocht, maar zij hebben ook een winkel in Nederland. Als ik mijn body in Turnhout kocht, mag ik toch wel meedoen met die cashback-actie, hè? De actie is namelijk enkel geldig in België en in Luxemburg.
                Eén van de actievoorwaarde is inderdaad:

                "Deze actie is uitsluitend geldig in België en Luxemburg. Het bedrag wordt enkel terugbetaald in België of Luxemburg en het toestel moet in België of Luxemburg zijn aangekocht."

                Turnhout is België, dus dat kan geen probleem zijn.

                Als je nu nog een Belgische bankrekening hebt ("enkel terugbetaald in België") mag je op je twee oren slapen.

                Mvg,
                FramF

                Comment


                • #9
                  Re: cash back Sony Alpha

                  Is er niemand die nog zo'n doos op overschot heeft? Kan ik dat zomaar in een winkel gaan vragen, al heb ik daar mijn body niet aangekocht?

                  Alle hulp is zéér welkom! De tijd begint nogal te dringen. :-(


                  Edit: Laat maar, 't is in orde. De Fnac is cool. :-)
                  Last edited by Farah; 26 juli 2007, 14:38.
                  fotofarah
                  Sony Alpha 100 + Minolta AF 50 F1.7 + Minolta AF 28mm F2.8

                  Comment

                  Working...
                  X