Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Herstelling Nikon D70

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Herstelling Nikon D70

    Gisteren mijn Nikon D70 teruggekregen.
    Twee maanden geleden binnengebracht voor herstelling van het BGLOD probleem ( Blinking Green Light Of Death )
    Herstelling was gratis omdat het een gekend probleem is bij de D70


    Groeten,

  • #2
    Re: Herstelling Nikon D70

    Ik hoor regelmatig dat de duur van herstellingen bij Nikon lang kunnen duren. Is daar een verklaring voor en is dit een tijdelijk probleem of is het iets waar Nikonians gewoon aan zullen moeten worden?

    De reden van deze vraag is simpel. Tegen de zomermaanden aan ga ik mezelf verwennen met een nieuwe body en voor toestellen in de prijsklasse van dslr's mag je toch enige service verwachten. Het verlies dat ik zou doen op de verkoop van mijn lenzen en accesoires is aanvaardbaar en indien Nikon niet in staat is die service te leveren, is er niets dat mij zou tegenhouden om over te stappen naar een ander merk.
    Nikon D50 + Tamron AF18-200mm F/3.5-6.3 XR Di II + Nikkor AF70-300mm F/4-5.6G + Tokina ATX Pro 80-200 F2.8 + Nikkor 50mm F1.8 + SB800

    Comment


    • #3
      Re: Herstelling Nikon D70

      Roel, dat probleem is absoluut tijdelijk.
      De D70 begint nu veel vlotter te gaan en andere toestellen leveren al geen lange wachttijden meer. Onze ondervinding.
      Nikon, Apple & Epson

      Comment


      • #4
        Re: Herstelling Nikon D70

        Ik had ook het BGLOD-euvel met de D70, deze is 1 week in herstelling geweest te Procirep (zelf afgeleverd) en werd gratis hersteld. Hun service is nu zeker in orde !
        Black & White Photography : www.bertvanpaepegem.be

        Comment


        • #5
          Re: Herstelling Nikon D70

          Oorspronkelijk geplaatst door Roel Bekijk bericht
          De reden van deze vraag is simpel. Tegen de zomermaanden aan ga ik mezelf verwennen met een nieuwe body en voor toestellen in de prijsklasse van dslr's mag je toch enige service verwachten. Het verlies dat ik zou doen op de verkoop van mijn lenzen en accesoires is aanvaardbaar en indien Nikon niet in staat is die service te leveren, is er niets dat mij zou tegenhouden om over te stappen naar een ander merk.
          Aan welk merk dacht je dan ?
          Zijn er merken die je een snelle service geven ?

          Als het toestel nog in garantie is, is dat een anere zaak he !
          Maar ik denk, indien er ooit iets aan mijn toestel mocht zijn dat ik een kleine hersteller zoek die alle merken doet in plaats van maandenlang op een slechte service te wachten
          Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

          Comment


          • #6
            Re: Herstelling Nikon D70

            Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens Bekijk bericht
            Aan welk merk dacht je dan ?
            Eigenlijk nog niet goed over nagedacht maar de vermoedelijk zou ik eerst naar Canon zien als ik zou veranderen vanwege het grote aanbod lenzen zowel nieuw als 2de hands.
            Nikon D50 + Tamron AF18-200mm F/3.5-6.3 XR Di II + Nikkor AF70-300mm F/4-5.6G + Tokina ATX Pro 80-200 F2.8 + Nikkor 50mm F1.8 + SB800

            Comment


            • #7
              Re: Herstelling Nikon D70

              Oorspronkelijk geplaatst door Roel Bekijk bericht
              Ik hoor regelmatig dat de duur van herstellingen bij Nikon lang kunnen duren. Is daar een verklaring voor en is dit een tijdelijk probleem of is het iets waar Nikonians gewoon aan zullen moeten worden?

              Ik heb begrepen dat de lange tijden alleen nog bij bglod voorkomen(Nl) en dat dat komt doordat Sony het bepaalde onderdeel niet (kan/wil) leveren. Misschien wel uit marketing technische reden. Of misschien hebben ze het nodig in alpha 100?
              Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

              Comment

              Working...
              X