Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Liefde voor bloemen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Liefde voor bloemen

    Aangezien vandaag net een mooie lentedag leek, waren ook alle lente-aspecten van de natuur al terug te vinden!






  • #2
    Re: Liefde voor bloemen

    geen van allen echt scherp, zou ze eens in fotodiscussie zetten, voor een meer gericht comment.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Liefde voor bloemen

      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      geen van allen echt scherp, zou ze eens in fotodiscussie zetten, voor een meer gericht comment.
      grt,bouk.
      moet bouk hierin bijtreden. Wat me wel opvalt is de gouden gloed over je foto's. Lekker warm ;-)
      Dank u wel.

      Comment


      • #4
        Re: Liefde voor bloemen

        Misschien ben ik wel wat onstuimig geweest om dit onmiddellijk in de Showcase te plaatsen. Hier staan inderdaad wel véél geslaagdere foto's van hetzelfde onderwerp. Kunnen we het dan afschuiven op beginnersenthousiasme omdat dit een moeilijk onderwerp was en het toch niet allemaal onmiddellijk de prullenbak in moest?

        Comment


        • #5
          Re: Liefde voor bloemen

          Mis wat scherpte, alvast een goede poging. Blijf vooral verder oefenen.

          Mvg Jasmine
          Update12/05/10
          BLOG
          Leica M9/Fuji X 100s/phone

          Comment


          • #6
            Re: Liefde voor bloemen

            Oorspronkelijk geplaatst door Glycerine Bekijk bericht
            Kunnen we het dan afschuiven op beginnersenthousiasme omdat dit een moeilijk onderwerp was en het toch niet allemaal onmiddellijk de prullenbak in moest?
            Hou je enthousiasme goed bij ;-)
            Dank u wel.

            Comment


            • #7
              Re: Liefde voor bloemen

              Ik ben ook zo driest maar als niks doet leer je niet bij vooral de eerste vind ik wel goed ;blijven posten!

              Comment


              • #8
                Re: Liefde voor bloemen

                Onder het motto "ik zal niet rusten vooraleer ik een bij scherper op foto heb!", ben ik vandaag dan nog maar eens op stap gegaan, met het volgende resultaat:



                Comment


                • #9
                  Re: Liefde voor bloemen

                  Oorspronkelijk geplaatst door Glycerine Bekijk bericht
                  Onder het motto "ik zal niet rusten vooraleer ik een bij scherper op foto heb!", ben ik vandaag dan nog maar eens op stap gegaan, met het volgende resultaat:
                  Dan zal je nog veel slapeloze nachten hebben maar geloof mij, ik ook
                  Voor mij is dit ook allemaal nieuw en ik ben nog steeds aan het prutsen om iets deftigs als foto te krijgen. Oefenen baart kunst denk ik.

                  Op foto 2 is de scherpte toch al iets beter, de DOF ... niet gemakkelijk maar blijven proberen ( ik ook )
                  BD0723BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Liefde voor bloemen

                    Oorspronkelijk geplaatst door Geert_B Bekijk bericht
                    Dan zal je nog veel slapeloze nachten hebben maar geloof mij, ik ook
                    Voor mij is dit ook allemaal nieuw en ik ben nog steeds aan het prutsen om iets deftigs als foto te krijgen. Oefenen baart kunst denk ik.

                    Op foto 2 is de scherpte toch al iets beter, de DOF ... niet gemakkelijk maar blijven proberen ( ik ook )
                    Mja, aangezien het nog maar de 3de keer is dat ik op stap ga met m'n nieuwe macrolens, zijn scherpte en DOF nog aartsmoeilijk, zeker zonder statief. Maar ja, oefenen loont wel, zelfs al zie je elke keer maar een kleine vooruitgang.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Liefde voor bloemen

                      Ik zou 2 omdraaien

                      Comment


                      • #12
                        Re: Liefde voor bloemen

                        Oorspronkelijk geplaatst door jasmine Bekijk bericht
                        Mis wat scherpte, alvast een goede poging. Blijf vooral verder oefenen.

                        Mvg Jasmine
                        Zo zie ik het ook.
                        'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                        Comment

                        Working...
                        X