Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Phalaenopsis

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Phalaenopsis

    Vorige week had ik 3 foto's gepost van deze orchideensoort. In mijn enthousiasme iets te snel geweest, jpg-compressie was te hoog en ik had nog niet de moeite genomen om mij te verdiepen in het maken van een kader om de foto's. Van de week wat gebrainstormd en vervolgens vanmiddag wat uurtjes achter de PC gezeten. Hierbij een voorbeeldje van één van de foto's met kader.
    Wat vinden jullie ervan, zo of .



    Bedankt voor de reakties. Na de laatste reaktie van Eric Schroeyen heb ik een nieuw kader gefabriceerd om dezelfde foto. Hierbij het resultaat.




    Groeten Paul
    Last edited by * PB *; 20 februari 2007, 20:02. Reden: Toevoeging nieuw kader om foto na opbouwende kritiek

  • #2
    Re: Phalaenopsis

    Pracht van een foto
    Maar je kader en tekst te nadrukkelijk aanwezig.
    mvg,
    Ludo V.

    Comment


    • #3
      Re: Phalaenopsis

      Je foto munt uit door soberheid en beheersing in licht, kleur en cadrage. Heerlijk soft
      Dat kan niet gezegd worden van je kader - ook hier een likje soberheid en beheersing zal wonderen doen
      Greetz, Kariboe
      * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
      Euh... deze quotering is zeer subjectief !

      Comment


      • #4
        Re: Phalaenopsis

        heel mooi.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Phalaenopsis

          Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
          Je foto munt uit door soberheid en beheersing in licht, kleur en cadrage. Heerlijk soft
          Dat kan niet gezegd worden van je kader - ook hier een likje soberheid en beheersing zal wonderen doen
          Greetz, Kariboe
          Deze mening deel ik.
          'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

          Comment


          • #6
            Re: Phalaenopsis

            Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
            Je foto munt uit door soberheid en beheersing in licht, kleur en cadrage. Heerlijk soft
            Dat kan niet gezegd worden van je kader - ook hier een likje soberheid en beheersing zal wonderen doen
            Greetz, Kariboe
            Ook dit is mijn bescheiden mening
            Ik zal ooit zonder fout leren schrijven

            Comment

            Working...
            X