Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

leuke locaties?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • leuke locaties?

    ik dacht dat er een topic was over leuke locaties in belgie en nederland en naar lang zoeken vond ik hem weer terug maar weet iemand of hier ooit nog wat mee gedaan is?

    http://forum.belgiumdigital.com/show...light=Locaties


    ik zit een beetje in een fotodip en een paar goeie locaties in nederland zouden mischien uitkomst bieden?

    Groeten Nico
    Flickr

  • #2
    Re: leuke locaties?

    Oorspronkelijk geplaatst door nicodejong Bekijk bericht
    ik zit een beetje in een fotodip en een paar goeie locaties in nederland zouden mischien uitkomst bieden?
    Je bent van harte welkom in Amersfoort . Oude stad (doe vooral ook een keer de rondvaart!) maar ook moderne "architectuur" in de nieuwbouwwijk Kattenbroek.

    Comment


    • #3
      Re: leuke locaties?

      Oorspronkelijk geplaatst door Joost Bekijk bericht
      Je bent van harte welkom in Amersfoort . Oude stad (doe vooral ook een keer de rondvaart!) maar ook moderne "architectuur" in de nieuwbouwwijk Kattenbroek.

      zal ik eens op mijn lijstje zetten heb je er mischien ook foto's van?
      Flickr

      Comment


      • #4
        Re: leuke locaties?

        Oorspronkelijk geplaatst door nicodejong Bekijk bericht
        zal ik eens op mijn lijstje zetten heb je er mischien ook foto's van?
        Kattenbroek: alle fotos onder "Projecten" in de galerie van mijn website.
        Stad (zeer beperkt): http://photographicmemories.fotopic.net/c236126.html

        De binnenstad is zeker de moeite waard als je van oude, compacte steden houdt. Zoek een zomerse zondagochtend uit met mooi licht en je kunt er echt mooie beelden maken!

        Comment


        • #5
          Re: leuke locaties?

          Oorspronkelijk geplaatst door nicodejong Bekijk bericht
          ik zit een beetje in een fotodip .................................

          Groeten Nico
          Dat is een normaal verschijnsel voor fotografen. Iedereen heeft dat eens, af en toe.

          De oplossing vvor dit "probleem" is simpel : je neemt je camera in de hand. Heb je wissellenzen dan kies je ofwel de lens die je lievelingslens is OF die lens waarvan je denkt : dat is lang geleden dat ik die nog gebruikt heb.
          En je gaat de straat op.
          EN je kiijkt.. en je laat je camera meekijken.

          Je kan je ook een doel voorstellen :
          bvb: je stapt gewoon de deur uit en stelt je als (streef)doel om een bepaald onderwerp te fotgraferen. Zoals (een voorbeeld..) alleen mensen op een fiets, of alleen mensen aan het werk in de stad of het platteland.
          Mensen fotograferen in hun doen en laten is altijd spannend.
          Of alleen mensen die zitten, of alleen mensen die staan.

          Woon je op het platteland (waar geen mensen wonen ) : Dan zijn er bvb onderwerpen zoals scheve bomen enz.

          Een toffe dag gewenst.

          Groetjes

          Skitch (met teveel ideeën en te weing tijd )
          " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

          Comment


          • #6
            Re: leuke locaties?

            Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
            Dat is een normaal verschijnsel voor fotografen. Iedereen heeft dat eens, af en toe.

            De oplossing vvor dit "probleem" is simpel : je neemt je camera in de hand. Heb je wissellenzen dan kies je ofwel de lens die je lievelingslens is OF die lens waarvan je denkt : dat is lang geleden dat ik die nog gebruikt heb.
            En je gaat de straat op.
            EN je kiijkt.. en je laat je camera meekijken.

            Je kan je ook een doel voorstellen :
            bvb: je stapt gewoon de deur uit en stelt je als (streef)doel om een bepaald onderwerp te fotgraferen. Zoals (een voorbeeld..) alleen mensen op een fiets, of alleen mensen aan het werk in de stad of het platteland.
            Mensen fotograferen in hun doen en laten is altijd spannend.
            Of alleen mensen die zitten, of alleen mensen die staan.

            Woon je op het platteland (waar geen mensen wonen ) : Dan zijn er bvb onderwerpen zoals scheve bomen enz.

            Een toffe dag gewenst.

            Groetjes

            Skitch (met teveel ideeën en te weing tijd )
            zo maar mensen doen durf ik niet aan denk ik

            is een beetje gekomen na dat ik verhuist ben ik zal de natuur wel een beetje missen.

            als er meer mensen zijn met tips ik hou mij aan bevolen
            Flickr

            Comment

            Working...
            X