Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aankoop Tweedehands Lens .

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Aankoop Tweedehands Lens .

    Graag info over volgende lens :

    Nikkor af 35-70mm F2.8 D . Nikon 35-70. D-versie

    Is dit een goede lens of zijn er betere te koop.
    Ik kan deze lens tweedehands kopen, en belangrijk wat is de prijs van deze lens tweedehands?.


    Graag hulp aub.

    Mvg

    VICRIK
    Last edited by VICRIK; 18 februari 2007, 18:23.

  • #2
    Re: Aankoop Tweedehands Lens .

    Vicrik,

    Misschien even ter info : schrijven in hoofdletters wordt op het internet beschouwd als roepen, daarom graag een aanpassing van jou tekst naar kleine letters aub.

    Wat de lens betreft, de Nikkor 35-70 f/2.8 is de voorganger van de ondertussen beroemde Nikkor 28-70 f/2.8 en gekend als een hele goeie lens, het is wel een schuifzoom.
    Er staat er eentje hier te koop
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #3
      Re: Aankoop Tweedehands Lens .

      Oorspronkelijk geplaatst door VICRIK Bekijk bericht
      GRAAG INFO OVER VOLGENDE LENS :

      Nikkor af 35-70mm F2.8 D . Nikon 35-70. D-versie

      IS DIT EEN GOEDE LENS OF ZIJN ER BETERE TE KOOP
      IK KAN DEZE LENS TWEEDEHANDS KOPEN EN WAT IS DE PRIJS ERVAN ?

      GRAAG HULP AUB

      MVG

      VICRIK
      Dit is een van de beste lenzen uit de Nikon-stal. Er wordt soms beweert dat ze beter zou zijn dan de 28-70 van hetzelfde merk. Ik herinner mij niet direkt meer de site waar ik dat las. Het was in elk geval een vooraanstaande fotograaf die dit verklaarde. De enige beperking zit hem echter in zijn bereik met name aan de korte kant als ze gemonteerd is op een DSLR. Maar wie weet, Nikon komt wellicht met de oplossing onder vorm van een FF.

      Groetjes,
      Pol.
      Leeft en LAAT LEVEN !

      Comment


      • #4
        Re: Aankoop Tweedehands Lens .

        heb er zo ééntje... is redelijk beperkt in bereik. Kwaliteit is goed.
        Schuifzoom met 1/4 makro

        voor een DSLR te kleine groothoek en voor zoom; zou ik eerder een 85mm 1.8 of een 50mm 1.8 kopen... naar gelang...
        huidige prijs op Ebay... rond de €250...
        some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
        Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

        Comment


        • #5
          Re: Aankoop Tweedehands Lens .

          Ik heb er ook zo een en inderdaad zijn bereik is eerder beperkt maar ik gebruik de lens eigelijk als een 50 mm die ook nog eens kan zoomen (als je begrijpt wat ik bedoel) en bijgevolg wordt mijn 50 mm dan ook niet veel meer gebruikt, enkel als er echt weinig licht is.
          Over de scherpte van de lens ben ik heel tevreden, voor mij is het dan ook een ideale portret-lens.

          Ik weet niet of Pol dit bedoelt, maar hier wordt ze vergeleken met de 28-70 2.8 van nikon
          Nice pen, bet you write good stories with it.
          Nikon D50 * 17-35 F2.8 * 35-70 F2.8D * 50 F1.8 * 180 F2.8 * Tamron 90 F2.8 * SB-600

          Comment


          • #6
            Re: Aankoop Tweedehands Lens .

            Oorspronkelijk geplaatst door Seppe86 Bekijk bericht
            Ik heb er ook zo een en inderdaad zijn bereik is eerder beperkt maar ik gebruik de lens eigelijk als een 50 mm die ook nog eens kan zoomen (als je begrijpt wat ik bedoel) en bijgevolg wordt mijn 50 mm dan ook niet veel meer gebruikt, enkel als er echt weinig licht is.
            Over de scherpte van de lens ben ik heel tevreden, voor mij is het dan ook een ideale portret-lens.

            Ik weet niet of Pol dit bedoelt, maar hier wordt ze vergeleken met de 28-70 2.8 van nikon
            Ja dat was het inderdaad. Bedankt om dit terug te vinden.

            Groetjes,
            Pol.
            Leeft en LAAT LEVEN !

            Comment

            Working...
            X