Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Sony's

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe Sony's

    Sony zal geen 2 en 4 megapixel modellen meer hebben, enkel nog 3 en 5 megapixel. Alle nieuwe modellen (7 stuks) zijn compatible met de supersnelle Memory Stick PRO, kunnen MPEG filmjes met geluid opnemen in VGA-resolutie en zijn nog zuiniger met energie. De lengte van zo'n filmpje hangt af van de vrije ruimte op het geheugenkaartje. Oké, het is een gadgetfunctie, maar toch interessant voor de jeugd, zeker als je weet dat het instapmodel (DSC-P31 van om en bij de 310 euro) dit ook allemaal kan.
    De grote blikvanger wordt ongetwijfelde de V1 (5 megapixel met Carl Zeiss lens). Volgens mij kunnen we dit toestel zien als een tegenhanger van de Canon G3/G5. Wat opvalt is dat het toestel heel solide en degelijk aanvoelt. De reactietijd is verbluffend snel. De huidige 717 blijft in het gamma, wordt nog uitgebreid met wat accessoires en is zonder meer compatible met de Mem. Stick PRO (tot 1 Gig, maar nog te duur). Voor de oudere modellen brengt Sony nog een 256Mb kaartje uit. Dit is goed nieuws voor de mensen met een S85 of 707 die toch meer opslagcapaciteit zochten.
    [IMG]c:\v1a.jpg[/IMG]
    [IMG]c:\v1b.jpg[/IMG]
    [IMG]c:\v1c.jpg[/IMG]

    MEP
    http://users.skynet.be/mep
    No colors, no business!
    “Our Inks Are Service”

  • #2
    tja, het blijven sony's he... memorystick enzo...
    Met vriendelijke groeten,
    Ronald
    www.konings.biz

    Comment


    • #3
      Sony is the best, heb de f707 een aantal maanden in mijn bezit gehad en ben der content van. Het was enkel wachten op de nieuwe toestellen, compacter maar met dezelfde kwaliteiten. En dat is dus de V1, ik ga der zo snel mogelijk eentje bestellen, dat is zeker...

      Comment

      Working...
      X