Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iemand ervaring met Imagejoker.de?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Iemand ervaring met Imagejoker.de?

    Heeft er iemand hier ooit al iets besteld bij http://www.imagejoker.de/shop/?shopid=9? En wat was jullie ervaring hiermee? Bij Idealo.de krijgt deze shop 4 sterren.
    De Canon 580ex kost er maar 382€ + 10€ voor de verzending.
    Last edited by * Fuse *; 14 februari 2007, 10:50.
    Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.com

  • #2
    Re: Iemand ervaring met Imagejoker.de?

    Heb vandaag ook ImageJoker.de ontdekt tijdens onze zoektocht naar een beschikbare Canon MP-E65 f2.8 1-5 Macro. Is stukken goedkoper (-130€) dan bij Konijnenberg en Topvision (-110€) en inderdaad slechts 9.90€ verzendkosten... Maar betrouwbaar? Lens van de camion gevallen? Namaak?
    Topvision & konijnenberg hebben lens niet in voorraad en men spreekt van "lange levertermijnen"... Efkes over nadenken...
    Heb je daar dan besteld? Tevreden?
    BD0910BE

    Comment


    • #3
      Re: Iemand ervaring met Imagejoker.de?

      Ik heb er nog niet besteld. Ik heb de 580 ex uiteindelijk dan toch hier tweedehand op BD gevonden.
      Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.com

      Comment


      • #4
        Re: Iemand ervaring met Imagejoker.de?

        Ik heb daar mijn 5D besteld ja.

        Eerst waren er wat problemen met de betaling, niet hun fout.

        Wat wel hun fout was: ze stuurde me een SD kaartje ipv een CF kaartje op bij mijn camera.
        Telefoontje gedaan, 2 dagen later lag de CF in de bus.
        Over dat SD kaartje spraken ze niet meer, ik heb het dan maar geruild met twee vriendelijke BD'ers... De wereld kan toch mooi zijn he .
        flickr

        Comment


        • #5
          Re: Iemand ervaring met Imagejoker.de?

          Ontving je een Nederlandse handleiding bij je 5D? Hoelang moest je op de levering wachten?
          BD0910BE

          Comment


          • #6
            Re: Iemand ervaring met Imagejoker.de?

            Oorspronkelijk geplaatst door kpr Bekijk bericht
            Heb vandaag ook ImageJoker.de ontdekt tijdens onze zoektocht naar een beschikbare Canon MP-E65 f2.8 1-5 Macro. Is stukken goedkoper (-130€) dan bij Konijnenberg en Topvision (-110€) en inderdaad slechts 9.90€ verzendkosten... Maar betrouwbaar? Lens van de camion gevallen? Namaak?
            Topvision & konijnenberg hebben lens niet in voorraad en men spreekt van "lange levertermijnen"... Efkes over nadenken...
            Heb je daar dan besteld? Tevreden?
            Hebben op 8 mei de Canon MP-E65 f2.8 1-5 Macro besteld aan 811€. 2 dagen na de betaling werd de prijs op de site met 130€ verhoogd. Niettegenstaande de lens leverbaar was tussen de 4 en 7 dagen vanuit het "centrale magazijn" bleef de levering uit. Telefonsich contact was niet evident : Nadat de taalkeuze werd gemaakt werd de verbinding verbroken - en dit voor gelijk welke taal : engels, frans, duits... Mails werden maar niet beantwoord. Vandaag - heb de voorbije weken 3 keer gemaild met de vraag waar de lens bleef - hebben we nieuws ontvangen : de lens kan door de leverancier niet meer geleverd worden en men zal ons geld terugstorten. Vreemd dat de lens nu nog steeds volgens de site binnen de 4 à 7 dagen leverbaar is - zij het 130€ duurder...
            Enfin, ze hebben toch al de moeite gedaan onze BIC en IBAN-code te vragen om het geld terug te storten... Curieus hoe lang dit zal duren.

            't is maar dat je't weet
            BD0910BE

            Comment


            • #7
              Re: Iemand ervaring met Imagejoker.de?

              Dat is zo met internetkopen: als je het snel wilt wacht je er lang op, als er geen haast achter zit ligt het de volgende dag op je stoep.

              flickr

              Comment


              • #8
                Re: Iemand ervaring met Imagejoker.de?

                Oorspronkelijk geplaatst door guRuh Bekijk bericht
                Dat is zo met internetkopen: als je het snel wilt wacht je er lang op, als er geen haast achter zit ligt het de volgende dag op je stoep.

                en dan letterlijk op de stoep ...

                Is de verzending gewoon een pakketje, of aangetekend? Groot verschil voor de postbode... gewoon pakketje wordt 9 van de 10 keer op de stoep gelegd als er niemand thuis is. (spreek uit een enorme ervaring met ebay duitsland).

                Comment


                • #9
                  Re: Iemand ervaring met Imagejoker.de?

                  Oorspronkelijk geplaatst door kpr Bekijk bericht
                  Hebben op 8 mei de Canon MP-E65 f2.8 1-5 Macro besteld aan 811€. 2 dagen na de betaling werd de prijs op de site met 130€ verhoogd. Niettegenstaande de lens leverbaar was tussen de 4 en 7 dagen vanuit het "centrale magazijn" bleef de levering uit. Telefonsich contact was niet evident : Nadat de taalkeuze werd gemaakt werd de verbinding verbroken - en dit voor gelijk welke taal : engels, frans, duits... Mails werden maar niet beantwoord. Vandaag - heb de voorbije weken 3 keer gemaild met de vraag waar de lens bleef - hebben we nieuws ontvangen : de lens kan door de leverancier niet meer geleverd worden en men zal ons geld terugstorten. Vreemd dat de lens nu nog steeds volgens de site binnen de 4 à 7 dagen leverbaar is - zij het 130€ duurder...
                  Enfin, ze hebben toch al de moeite gedaan onze BIC en IBAN-code te vragen om het geld terug te storten... Curieus hoe lang dit zal duren.

                  't is maar dat je't weet
                  Driewerf hoera... Mijn vrouwtje heeft niet minder dan 28 "herinnerings"-mails gestuurd (eentje om de 2 dagen) en op 30.07.2007 stond het bedrag terug op onze rekening... Helaas ZONDER nalatigheidintresten... Maar't belangrijkste is dat we ons geld terughebben hé... We waren al plannen aan't maken om een van de dagen naar ginder (Mannheim - slordige 450 km) te rijden en niet weg te gaan voor we het geld in onze handen hadden... Is gelukkig niet meer nodig.
                  BD0910BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Iemand ervaring met Imagejoker.de?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Xius Bekijk bericht
                    en dan letterlijk op de stoep ...

                    Is de verzending gewoon een pakketje, of aangetekend? Groot verschil voor de postbode... gewoon pakketje wordt 9 van de 10 keer op de stoep gelegd als er niemand thuis is. (spreek uit een enorme ervaring met ebay duitsland).
                    Ik laat mijn pakketjes op het werk afleveren.
                    aan de receptie hier is er altijd iemand om dingen van de postbode aan te nemen.
                    Werkt perfect
                    As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison
                    like.no.other

                    Comment

                    Working...
                    X