Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Interesse peiling EF 70-200 f/2.8L IS USM

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Interesse peiling EF 70-200 f/2.8L IS USM

    Mag een slotje op
    Last edited by smhdlb; 14 februari 2007, 15:03. Reden: opslot
    Met de groeten van Stanley !

    Albumpies

    Canon Stuff

  • #2
    Re: Interesse peiling EF 70-200 f/2.8L IS USM

    De klassieke vragen zeker.

    Hoeveel had je zelf in gedachten als interessante prijs voor beide partijen?
    Kan je hier wat foto's plaatsen van de lens, ook van de gebruikssporen?
    Link naar foto's met de betreffende lens, en vermelding van de body?
    The problem of the male brain:
    On the left side, there's nothing right.
    On the right side, there's nothing left.

    Comment


    • #3
      Re: Interesse peiling EF 70-200 f/2.8L IS USM

      mag ook pleite
      Last edited by smhdlb; 14 februari 2007, 15:03. Reden: geen zin meer
      Met de groeten van Stanley !

      Albumpies

      Canon Stuff

      Comment


      • #4
        Re: Interesse peiling EF 70-200 f/2.8L IS USM

        Ik vind plaatsing hier ongepast als je nog niet weet of je al dan niet gaat verkopen.
        Waarom stel je niet gewoon een vaste prijs voor ipv rond de pot te draaien ?
        Of is dit een taktiek om er net een beetje meer uit te persen ?
        Mark (300D)

        Comment


        • #5
          Re: Interesse peiling EF 70-200 f/2.8L IS USM

          Oorspronkelijk geplaatst door Cyrox Bekijk bericht
          Ik vind plaatsing hier ongepast als je nog niet weet of je al dan niet gaat verkopen.
          Waarom stel je niet gewoon een vaste prijs voor ipv rond de pot te draaien ?
          Of is dit een taktiek om er net een beetje meer uit te persen ?
          I agree

          Dit is tegenwoordig een trend.
          Ofwel verkoop je ze, ofwel niet.

          Zulke threads leiden meestal tot veel gezever en draaien uit op niets.

          J.
          johnvde

          Comment


          • #6
            Re: Interesse peiling EF 70-200 f/2.8L IS USM

            Interessepeilingen worden verplaatst naar Algemeen. Mocht je dan alsnog besluiten om de lens te verkopen, dan kan deze thread alsnog teruggeplaatst worden naar Aangeboden.
            Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
            --------

            Comment


            • #7
              Re: Interesse peiling EF 70-200 f/2.8L IS USM

              Oorspronkelijk geplaatst door mirlong1 Bekijk bericht
              I agree

              Dit is tegenwoordig een trend.
              Ofwel verkoop je ze, ofwel niet.

              Zulke threads leiden meestal tot veel gezever en draaien uit op niets.

              J.
              Heb ik ook al aan de lijve moeten ondervinden hier, en dat is niet zo prettig
              Canon 7DII/Canon 7D/Canon 400D/EF 70-200 F2.8 L IS II USM/EF 24-70mm F2.8 L II USM/EF 50 mm F1.8 II(BW)/Tamron 17-50 mm F2.8 AF SP Di II (UV)/Sigma 50-150 mm F2.8 EX APO DC HSM (Ultra Clear)/Sigma 70-300 F4-5.6 APO DG Macro - BD0791BE

              Comment


              • #8
                Re: Interesse peiling EF 70-200 f/2.8L IS USM

                Blijkbaar zijn een aantal mensen nogal op hun teentjes getrapt.
                Waar de frustratie vandaan komt mag Joost weten ...

                Mijn topic mag definitief op slot.
                Met de groeten van Stanley !

                Albumpies

                Canon Stuff

                Comment


                • #9
                  Re: Interesse peiling EF 70-200 f/2.8L IS USM

                  Oorspronkelijk geplaatst door Cyrox Bekijk bericht
                  Ik vind plaatsing hier ongepast als je nog niet weet of je al dan niet gaat verkopen.
                  Waarom stel je niet gewoon een vaste prijs voor ipv rond de pot te draaien ?
                  Of is dit een taktiek om er net een beetje meer uit te persen ?
                  Zo'n opmerkingen zijn volgens mij ook ongepast en onterecht, want op deze manier lijk je ook niet te tonen dat je geïnteresseerd bent maar kom je hier ook maar wat zeveren.

                  Er staat momenteel bij aangeboden ook een opiniepeiling (http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=147487) om een lens te verkopen dan zou deze daar ook nie moeten staan als er niet effectief een verkoop is, maar ja wie ben ik hé....

                  Oorspronkelijk geplaatst door fotomanneke Bekijk bericht
                  Heb ik ook al aan de lijve moeten ondervinden hier, en dat is niet zo prettig
                  Het is niet omdat je slechte ervaringen heb hiermee met een ander persoon dat je hier iemand anders ook moet over dezelfde kam scheren.
                  Als je geïnteresseerd ben dan kun je toch via pm een bod doen?




                  @ Stanley

                  Maak er een gedacht van of je wil verkopen, je besluit staat min of meer vast als ik het zo lees.
                  Kijk wat prijzen na op internet bij verschillende winkels en aan de hand daarvan bepaal jij de prijs die je denkt dat deze lens voor jou nog waard is rekening houdend met leeftijd, gebruikssporen enz...
                  Post deze in het forum deel aangeboden en wacht af, indien nodig kan je de prijs nog altijd aanpassen moest het nodig zijn.
                  Een prijs van 1400 à 1500 euro moet haalbaar zijn voor deze lens.


                  mvg,
                  Last edited by Henk_01; 14 februari 2007, 15:17.
                  2 x 60D + 1 BG-E9 / EF-S 15-85 IS USM / 70-200 f2.8 L/ EF 100 f2.8 L IS Macro / SPEEDLITE 430 EX II/ MANFROTTO 055CXPRO3 + VANGUARD GH-200 PISTOL GRIP

                  Comment


                  • #10
                    Re: Interesse peiling EF 70-200 f/2.8L IS USM

                    Zo'n opmerkingen zijn volgens mij ook ongepast en onterecht, want op deze manier lijk je ook niet te tonen dat je geïnteresseerd bent maar kom je hier ook maar wat zeveren.
                    Ik heb zeer zeker interesse, maar ik wil duidelijkheid, gaan bieden op een lens waar de koper nog niet van weet of hij ze we wil verkopen vind ik nogal onnozel.
                    Vandaar dat dit beter in een ander forum dan "aangeboden" kan worden geplaatst. Ik zie niet in hoe mijn opmerking dat dit ongepast was ongepast kan genoemd worden
                    Mark (300D)

                    Comment


                    • #11
                      Re: Interesse peiling EF 70-200 f/2.8L IS USM

                      Oorspronkelijk geplaatst door Cyrox Bekijk bericht
                      Ik heb zeer zeker interesse, maar ik wil duidelijkheid, gaan bieden op een lens waar de koper nog niet van weet of hij ze we wil verkopen vind ik nogal onnozel.
                      Vandaar dat dit beter in een ander forum dan "aangeboden" kan worden geplaatst. Ik zie niet in hoe mijn opmerking dat dit ongepast was ongepast kan genoemd worden

                      uitspraken zoals deze.....

                      Oorspronkelijk geplaatst door Cyrox Bekijk bericht
                      Waarom stel je niet gewoon een vaste prijs voor ipv rond de pot te draaien ??
                      en deze dan:

                      Oorspronkelijk geplaatst door Cyrox Bekijk bericht
                      Of is dit een taktiek om er net een beetje meer uit te persen ?
                      Als jij dit beleefd noemt.....komt een beetje grof over voor iemand die geïnteresseerd is....

                      't Was te moeilijk zeker om die persoon via PM aan te spreken


                      mvg,
                      2 x 60D + 1 BG-E9 / EF-S 15-85 IS USM / 70-200 f2.8 L/ EF 100 f2.8 L IS Macro / SPEEDLITE 430 EX II/ MANFROTTO 055CXPRO3 + VANGUARD GH-200 PISTOL GRIP

                      Comment


                      • #12
                        Re: Interesse peiling EF 70-200 f/2.8L IS USM

                        Oorspronkelijk geplaatst door Henk_01 Bekijk bericht

                        't Was te moeilijk zeker om die persoon via PM aan te spreken


                        mvg,
                        Bwa, directe communicatie bespaart meestal een hoop tijd en nodeloos gepalaver over en 't weer. Dankzij zo 1 kordaat zinnetje kan je TS misschien de moeite uitsparen om op tientallen PM's met dezelfde vraag te antwoorden.
                        Tenzij dat zijn hobby is natuurlijk.


                        Grts,


                        Evi
                        Imagination is intelligence having fun.
                        Piep!

                        Comment

                        Working...
                        X