Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

pissebed

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • pissebed

    Groetjes--------
    ----------Ludwig

  • #2
    Re: pissebed

    Kleur op kleur kan soms heel mooi zijn maar hier komt het niet tot zijn recht...
    Ook vind ik te foto iets te krap gekadreerd....
    Al bij al... toch een verdienstelijke poging!
    D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
    BD0290BE

    Comment


    • #3
      Re: pissebed

      Pissebed staat er goed op maar wat krap in het kader gezet.
      Er mocht wat meer contrast met de achtegrond zijn maarja die had je niet voor het uitkiezen.
      Marlies
      Groetjes Marlies

      https://www.facebook.com/marliesprieckaerts?ref=hl

      Comment


      • #4
        Re: pissebed

        Persoonlijk zit er voor mij een kleurzweem op. Ook de scherpte kan beter, als is dat vermoedelijk gebeurt tijdens het verkleinen van de foto.

        Ik heb het vermoeden dat je focus niet exact op het onderwerp ligt, maar net er voor.

        Ik heb je foto even bijgewerkt ( de kleurbalans aangepast en een onscherp masker toegepast ). Uiteraard haal ik de foto er terug af als je dat wenst.

        Mvg,

        Wim
        BD0808BE

        Comment


        • #5
          Re: pissebed

          [QUOTE=*wim*;1288753]Persoonlijk zit er voor mij een kleurzweem op. Ook de scherpte kan beter, als is dat vermoedelijk gebeurt tijdens het verkleinen van de foto.

          Ik heb het vermoeden dat je focus niet exact op het onderwerp ligt, maar net er voor.

          Ik heb je foto even bijgewerkt ( de kleurbalans aangepast en een onscherp masker toegepast ). Uiteraard haal ik de foto er terug af als je dat wenst.

          Mvg,

          Wim

          Wim, ik heb deze foto's in RAW gemaakt en kon er nog alle kanten mee uit. Ze zijn belicht met bouwlampen vandaar het gele licht. Hieronder een foto van de zelfde serie die een kleuraanpassing gekregen heeft naar de realiteit. Ik vond bij deze beestjes echter het warme gele licht wel staan. Vergis ik mij hierin?
          Last edited by ludwigIII; 10 februari 2007, 22:03.
          Groetjes--------
          ----------Ludwig

          Comment


          • #6
            Re: pissebed

            Tja,

            Over smaken en kleuren valt niet te discussiëren, en dat is maar goed ook. Anders zou het snel een saaie boel worden.

            Persoonlijk zie ik liever de natuurlijke kleuren, maar dat is persoonlijk he .

            Mvg,

            Wim
            BD0808BE

            Comment

            Working...
            X